تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1108
  • بازدید دیروز : 2220
  • بازدید کل : 7848786

هزال یا لاغری


هزال یا لاغری

فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 14
بسم الله الرحمن الرحیم هزال یا لاغری دلایل هزال : عدم وجود ماده چاق کننده (ماده السِمن ) در غذا. کثرت استعمال غذای ملطف که در بدن خون زیادی تولید نمی کند . عادت به خوردن غذاهایی که خون تولیدی از آنها ردی الکیموس است . (دم زکی تولید نمی شود ) ضعف قوه هاضمه یا متصرفه در غذا . سکون مفرط که به سبب آن تنام معه قوه الجذب بویژه در کسانی که عادت به ریاضت داشتند وقوه جاذبه به معا ونت آن ، غذا را جذب می کرد و دفعتا آنرا ترک کردند. ادامه دلایل هزال : به علت بزرگی طحال ، خون بیشتری را بخود جذب کرده و مانع جذب آن بسوی کبد می شود . وجود کرم در بدن (دیدان). تنگ شدن مسامات بدن و انسداد آنها بوسیلة اخلاط وعدم جذب غذا. کثرت تحلیل بعلت ورزشهای سریع و هموم و غموم و امراض محلله . ضعف قوه جاذبه در اعضایی که فاسد المزاج بوده و اکثر آنها مزاج سرد دارند. نکته : بدنهایی که در کوتاه مدت لاغر می شوند این احتمال وجود دارد که در کوتاه مدت هم چاق شوند و کسانی که در زمانی طولانی لاغر شده اند متوقع نیست که بزودی چاق شوند بعلت ضعف قوه از استعمال غذای کثیر. بدنهایی که قبول کشش و ارخای جلد دارند ، زودتر چاق می شوند . هرگاه هوا خشک باشد و بدن نیز خشک شود ، گریزی از لاغری نیست. تنبیه : سه چیز عامل اصلی لاغری است : ( قانون ) ــ خشکی مزاج ــ خشک شدن رگهای ماساریقا ــ خشکی هوا تسمین ابدان مهزولین اهم از لاغر کردن فربهان است زیرا که حیات و زندگی برطوبت باشد . ملاحظات کلی در تدبیر لاغران : (حفظ الصحه ناصری ) ملاحظات کلی در تدبیر لاغران :( قانون ) اگر گرما یا سرما موجب خشکی و لاغری شده است باید با مسخنات و یا مبردات و مرطبات به تدبیر آن پرداخت . بهترین چیز برای گرم کردن عضوی که بعلت سردی ، قبول تسمین نمی کند ابتدا دلک و سپس گذاشتن محمر بر آن عضو است . تقویت قوه طبیعیه و تصرف خوب طبیعت در غذا و دفع طبیعی فضول ، مبدأ و اساس سمن و چاقی است . ملاحظات کلی در تدبیر لاغران : ( الأغراض ) مسمنات : ادامه مسمنات : ادامه مسمنات : چه کژراهه می روند مردمان امروز که می پندارند پزشکان دیروز چیزی نمی دانستند .

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 15,241 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 264

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت