تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1955
  • بازدید دیروز : 2220
  • بازدید کل : 7849633

kontorole mali


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 79
کنترل مالی توانایی درک و توضیح ماهیت و حوزه کنترلهای مالی و نقش مهم آن در داخل و خارج سازمانها درک دلیل تمرکززدایی مسئولیت تصمیم گیری در سازمانها و مسائل انگیزشی و کنترلی این موضوع چرا شرکتها از مراکز مسئولیت استفاده می کنند و چه نوع از این مراکز در شرایط مشخص مناسب است و محدودیتهای مرکز مسئولیت در ارزیابی عملکرد چیست و مدیریت از چه شاخصهایی برای ارزیابی عملکرد مرکز مسئولیت استفاده می کند. طراحی و تفسیر شاخصهای ارزیابی مناسب برای هر نوع مرکز مسئولیت دلیل استفاده از قیمتهای انتقالی و انواع آن تعیین و محاسبه قیمت انتقالی در شرایط مشخص درک ماهیت و حوزه روشهای ارزیابی عملکرد اقتصادی بر اساس ROI و شاخصهای سود اضافی درک ماهیت و حوزه و محدودیتهای تجزیه و تحلیل نسبت های مالی و توانایی محاسبه نسبتهای استاندارد مالی جهت ارزیابی عناصر عملکردی سازمان دو نوع اصلی کارخانه فولاد کارخانه یکپارچه بزرگ مینی کارخانه در اینجا توضیحی در مورد این دو نوع کارخانه به نقل از سایت دفاع از محیط آمده بطور سنتی فولاد از مواد خام در کارخانجات یکپارچه تولید می شود. کلمه یکپارچه به ترکیب سه مرحله ساختن کک و ساختن آهن و ساختن پولاد اشاره دارد. 20 سال گذشته شاهد رشد قابل ملاحظه ای در کارخانجات کوچک فولاد که ضایعات فولاد بجای سنگ آهن و کک برای ساختن فولاد استفاده می کنند ، بوده ایم. شکل 1-12 چرخه تولید فولاد را که در سایت sleelconslwet آمده نشان می دهد مراحلی که در قسمت چپ و بالای نمودار نشان داده ده در کارخانجات کوچک حذف می شوند در نتیجه این کارخانه ها کوچکتر هستند و از این رو به آنها مینی گفته می شود. از گذشته تولید فولاد ضایعات بدلیل قیمت پایین ضایعات و احتیاج به سرمایه گزاری کمتر هزینه کمتری داشته. از آنجایی که ضایعات فولاد حدود 70% هزینه مواد کارگاههای کوچک را تشکیل می دهد مقرون به صرفه بودن این کارخانجات به موازات هزینه های تاسیس مربوط به قیمت ضایعات نیز می باشد. از طرفی به دلیل استفاده کنترل مالی ایجاد انگیز برای تمرکز زدایی فرایند عملیاتی استاندارد در کارخانه مرسدس بنز هماهنگی مراکز مسئولیت مراکز مسئولیت و کنترل مالی سایر روشهای کنترل هزینه بررسی سایر مسائل مرتبط به کنترل مرکز هزینه مراکز درآمد مراکز سود مراکز سرمایه گذاری ارزیابی مراکز مسئولیت استفاده از اصل کنترل پذیری در ارزیابی استفاده از شاخصهای عملکرد در مقابل ارزیابی تصمیم گیریها استفاده از گزارشات حاشیه سود دوایر ارزیابی گزارش حاشیه بخشی صورت حاشیه بخشی چه چیزی به خواننده می گوید؟ اعداد خوب یابد قیمت گذاری انتقالی قیمت گذاری انتقالی بین المللی روشهای قیمت گذاری انتقالی قیمت انتقالی بر اساس بهای تمام شده قیمتهای انتقالی توافقی قیمتهای انتقالی اختیاری تسهیم هزینه ها برای کمک به از کنترل مالی قیمتها انتقالی بر اساس ملاحضات سرمایه ای بهره وری وکارایی در ROI تعیین بهره وری توسط کنترل مالی بحث در مورد روش ROI استفاده از سود اضافی کارایی کنترل مالی کنترل مالی خارجی تجزیه وتحلیل ترازنامه هم ارز (ومقایسه ای) سود و زیان هم ارز( و مقایسه ای)

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 43,001 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 226

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت