اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 24
مقدمه "سرمايه اجتماعي"منابعي است كه از،يا درون شبكه هاي كسب وكار يا فردي در دسترس است. اين منابع شامل اطلاعات،انديشه ها،راهنمايي ها،فرصت هاي كسب وكار،سرمايه هاي مالي،قدرت ونفوذ،پشتيباني احساسي، خير خواهي،اعتمادو همكاري مي باشد. كلمه"اجتماعي" در عنوان سرمايه ي اجتماعي، دلالت مي كند كه اين منابع،خود دارايي هاي شخصي محسوب نمي شوند ،هيچ فردي به تنهايي مالك آن ها نيست. اين منابع در دل شبكه هاي روابط قرارگرفته اند. اگر شما سرمايه هاي انساني را آن چه كه شما مي دانيد فرض مي كنيد(مجموع دانش،مهارت و تجارب شما)،پس دسترسي به سرمايه ي اجتماعي به كساني كه شما مي شناسيد بستگي دارد؛يعني اندازه،كيفيت و گوناگوني شبكه هاي كسب وكار و شبكه هاي ار تباطي شخصي شما در آن مؤثر است. اما فراتر از آن،سرمايه اجتماعي به كساني كه شما نمي شناسيد نيز بستگي دارد،البته اگر شما به طور غير مستقيم به وسيله شبكه هايتان با آنها در ارتباط باشيد. واژه"سرمايه"دلالت مي كند كه سرمايه اجتماعي همانند سرمايه انساني يا سر مايه اقتصادي ماهيتي زاينده و مولد دارد؛يعني مارا قادر مي سازد ارزش ايجاد كنيم،كارها را انجام دهيم،به اهدافمان دست يابيم ماموريتهايمان را در زندگي به اتمام رسانيم و به سهم خويش به دنيايي كه در آن زندگي مي كنيم،كمك كنيم. وقتي مي گوييم سرمايه هاي اجتماعي"زاينده و مولد"هستند،منظور اين است كه هيچ كس بدون آن موفق نيست و حتي زنده نمي ماند . اما برخي از مردم همچنان فكر مي كنند مي توا نند بدون آن نيز به زندگي خويش ادامه دهند ومي انيشند به تنها يي مي توانند مسير موفقيت را طي كنند.برخي ديگر وانمود مي كنند بدون آن به حيات خود ادامه مي دهند،در حالي كه به طور مخفيانه از آن استفاده مي كنند،گويي موضوعي
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 8,064 تومان