اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 12
فهرست مطالب مقدمه 1 تعريف اداره 1 اداره، سازمان و مديريت 2 اداره: هم علم و هم هنر 3 اصول مديريت علمي 4 اهميت مديريت علمي 5 شبكه مديريت 5 مديريت توليد و عمليات 6 نظامهاي مديريتي عملياتي 7 وظيفة ارتباطات در سازمان 7 اهميت ارتباطات: 8 هدف ارتباطات در سازمان: 8 محيط داخلي سازمان: 9 محيط خارجي سازمان: 9 هدف و وظيفه ارتباط در سازمان 9 مسئوليت برقراري ارتباط 9 مقدمه در جوامع اوليه، نيازها ساده و راه رفع نيازها نيز ساده، و ابتدائي بود. اگر براي انجام دادن كاري، همكاري گروهي ضرورت مييافت، بعد از رفع مشكل، گروه باقي نميماند و از بين ميرفت. سازمانها كوچك و ابتدائي، ساده و خودجوش بودند و براي تامين نيازهاي فوري به وجود ميآمدند، و بعد از رفع نياز، از هم ميپاشيدند. انقلاب صنعتي و پيشرفت علوم تكنولوژي، تغيير تركيب جمعيت روستائي و شهري، توسعه روزافزون نيازهاي انساني و بسياري پديدههاي ديگر، روز به روز بر پيچيدگي جوامع انساني افزوده است. حكومتها كه در جوامع ابتدائي، بسيار ساده بودند و وظايف و امكانات محدودي داشتند، در دنياي جديد نه تنها در قبال ملت خود بار مسئوليت بسيار سنگيني را تقبل كردهاند، بلكه در ارتباط با مسائل بينالمللي نيز متحمل مسئوليتهاي بسيار دشواري شدهاند. پيچيدگي و اهميت اين وظايف، توجه دست اندركاران و پژوهشگران را به سوي نتايج اين مسئوليتها و چگونگي اجراي اين وظايف معطوف داشت. بدين ترتيب «اداره» به عنوان موضوعي بسيار جدي مورد بحث و توجه قرار گرفت. تعريف اداره اداره به معناي عام، به كليه فعاليتهايي اطلاق ميشود كه براي نيل به هدف (اهداف) خاصي نياز به همكاري دارد، و هر شخصي كه به هر يك از اين فعاليتها اشتغال داشته باشد، در حقيقت
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 4,032 تومان