اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 21
فهرست عنوان صفحه بررسی ایمنی در خودرو 2 وضعیت ایمنی خودروها 2 انواع عیوب در خودرو بعد از تصادف 4 تست تصادف 6 خلاقیتها و نوآوریهای طراحان ایمنی خودرو 7 اتومبیل های هوشمند بهترین راهکار برای كاهش تصادفات 14 10 فناوري برتر ايمني خودرو 16 منابع 21 بررسی ایمنی در خودرو اولین تصادف : در اكتبر سال ۱۸۰۴ میلادی خودرویی با موتور بخار كه "گاگنت" نام داشت به دیوارهای برخورد كرد. در روزنامههای آن زمان نوشته شد كه علت اصلی این اتفاق ترمزهای ضعیف آن بوده است. اولین برخورد دو اتومبیل با هم نیز در جولای سال ۱۸۳۱ میلادی در انگلستان اتفاق افتاد. همچنین در سال ۱۸۹۷ نخستین تصادف یك خودرو بنزینی اتفاق افتاد و در سال ۱۸۹۸ نخستین عابر پیاده در برخورد با یك اتومبیل كشته شد. تمامی این عوامل سبب شد دولتها و افكار عمومی، خودروسازان را به ایمن كردن خودروهایشان متوجه كنند. امروز نیز موسسه ایمنی اروپا (NCAP) بر ایمنی خودروها نظارت دارد و آنها را دستهبندی میكند كه این دستهبندی نیز در میزان تقاضای خرید مدلهای مختلف خودرو تاثیر فراوانی دارد. وضعیت ایمنی خودروها تولیدكنندگان خودرو در دنیا به دو مبحث بسیار اهمیت می دهند، یكی شكل ظاهری و دیگری ایمنی خودرو است و تنها به لحاظ داشتن این دو فاكتور مهم قادر خواهند بود بازار و مشتری را از آن خود كنند. همچنین این پارامترها تاثیر بسزایی در قیمت خودروهای تولیدی دارند. وقتی در اروپا و آمریكا اعلام میشود كه خودرویی در سطح پایین استاندارد است، به شدت از میزان فروش آن كاسته میشود، اما در ایران این اطلاعات به ندرت ارائه میشود. هماكنون اگر خودرویی ایمن باشد، بازار آن هم باید پرتقاضا بماند و كارخانههای آن به سوددهی برسد، اما اگر خودرویی از نظر ایمنی ضعیف باشد، با حمله افكار عمومی به آن باید شكست را تجربه كند، اما در ایران چون بازار رقابتی وجود ندارد، ایمنی
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 5,998 تومان