تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 555
  • بازدید دیروز : 2524
  • بازدید کل : 7855123

آسيب شناسی مدیریت بازاریابی


فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد صفحه : 30
آسيب‌شناسي‌ مديريت‌ بازاريابي‌ تخصص‌ در قرون‌ جديد، ابزارها و شرايط‌ جديد پديد آورده‌ است. وظيفه‌ بازاريابي‌ تنها افزايش‌ تقاضا براي‌ پاره‌اي‌ از كالاها و خدمات‌ نيست‌ بلكه‌ هدف‌ اصلي‌ مديريت‌ تقاضاست. رايانه‌ و شبكه‌ جهاني‌ اينترنت‌ عادات‌ خريد مشتريان‌ را دگرگون‌ خواهندكرد. دو نيروي‌ پرتوان‌ يعني‌ فناوري‌ و جهاني‌شدن، چشم‌انداز اقتصادي‌ امروز را مي‌سازند. چنانچه‌ هر سازماني‌ امروز نتواند سريعتر، ارزانتر و با كيفيت‌ بالاتر از رقباي‌ جهاني‌ كالا توليد كند، از صحنه‌ بازار حذف‌ مي‌شود. هيچ‌ سازماني‌ قادر نيست‌ تا رضايت‌ مشتريان‌ خود را فراهم‌ آورد مگر آنكه‌ ابتدا اسباب‌ رضايت‌ كاركنان‌ خود را تامين‌ كند. در جهان‌ رقابتي‌ امروز، سازمانها براي‌ بقاي‌ خود نيازمند تحول‌ در مديريت‌ بازار هستند و قطعاً‌ اين‌ تحول‌ تصادفي‌ نيست. سازمانهايي‌ كه‌ از وجود مديران‌ خلاق‌ بي‌بهره‌اند، خيلي‌ از فرصتها را از دست‌ خواهند داد. يكي‌ از مشكلات‌ مهم‌ كشورهاي‌ درحال‌ توسعه، نبود بازار رقابتي‌ سالم‌ در اين‌ كشورهاست. مقدمه‌ ‌ ‌موضوع‌ پيوند ميان‌ خواسته‌(WANT) و مشتري‌(CUSTOMER) از زمان‌ خلقت‌ بشر تاكنون‌ بارها مطرح‌ شده‌ است. گروهي‌ از بزرگترين‌ و برجسته‌ترين‌ انديشه‌گران‌ بازاريابي‌ درجهان، بر نقش‌ محوري‌ آن‌ در بازاريابي‌ صحه‌ گذاشته‌اند و پاره‌اي‌ آن‌ را مردود دانسته‌اند. اين‌ تاييد يا رد، بستگي‌ به‌ پاسخ‌ پرسشهايي‌ دارد ازجمله‌ اينكه‌ آيا مشتري‌ موجودي‌ است‌ كه‌ خواسته‌هايش‌ را مي‌شناسد؟، آيا ميان‌ نوع‌ نيازها(NEEDS) و نوع‌ مشتريان‌ تضادي‌ وجود ندارد؟، آيا خواسته‌ها را مي‌توان‌ پيش‌بيني، ايجاد و يا تعديل‌ كرد؟، بازاريابي‌ بدوي‌NEANDERTHAL) )، نوگرا(MODERN) و فرانوگرا (POST-MODERN) چه‌ روشي‌ را در مواجهه‌ با خواسته‌هاي‌ مشتريان‌ به‌ عرصه‌ آزمون‌ و خطا نهاده‌اند؟ و...‌ ‌با سرعت‌ يافتن‌ دگرگونيها در شيوه‌هاي‌ استفاده‌ از ابزارها و فنون، منابع‌ انرژي‌ و افزايش‌ ميزان‌ سرمايه‌گذاري‌ در سده‌هاي‌ اخير، تنوعي‌ فزاينده‌ در ساختار بازارها پديدار گشته‌ و با همين‌ تنوع‌ و همچنين‌ گسترش‌ دامنه‌ انتخاب‌ «اين‌ يا آن» براي‌ مشتري، شرايطي‌

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 8,316 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 387

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت