تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 792
  • بازدید دیروز : 2086
  • بازدید کل : 7843157

پژوهشگاه آموزش و پرورش


فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد صفحه : 7
پژوهشگاه آموزش و پرورش خلاصه گزارش طرح پژوهشي ارزشيابي مهارت‌هاي حرفه‌اي معلمان دوره ابتدايي محقق: افروز عالي محمودي آموزگار پايه چهارم مهر86   اين تحقيق به منظور ارزشيابي سطح توانايي‌ها و مهارت‌هاي حرفه‌اي معلمان دوره ابتدايي و نيز يافتن نقاط قوت و ضعف اين فرايند به منظور رفع نارسايي‌ها و بهبود کيفي روش‌هاي تدريس در سطح شهر تهران انجام شد. افزون برآن رابطه برخي عوامل تأثير‌گذار بر مهارت‌هاي حرفه‌اي معلمان چون جنس، سن، سطح تحصيلات، رشته تحصيلي، سابقه تدريس، شرايط فيزيکي و تعداد دانش‌آموزان کلاس، گذراندن دوره‌هاي آموزشي قبل و حين خدمت مورد سنجش قرار گرفت. براي بررسي رابطه بين مهارت‌‌هاي حرفه‌اي معلمان و پيشرفت تحصيلي دانش‌آموزان و نيز دست‌يابي به تفاوت مهارت‌هاي حرفه‌اي معلمان مناطق مورد مطالعه سؤال‌هايي مطرح شد. جامعه‌آماري مورد مطالعه اين تحقيق را معلمان مدارس ابتدايي شهر تهران در سال تحصيلي 85-1384 تشکيل مي‌دهند. مهارت‌هاي حرفه‌اي 457 نفر از معلمان دوره ابتدايي از 5 منطقه (2- 5- 6- 13 و 16)  و 54 واحد آموزشي که با روش نمونه‌گيري تصادفي چند مرحله‌اي انتخاب شده ‌بودند مورد مطالعه قرار گرفت. 45 نفر از مديران مدارس ابتدايي به پرسشنامه‌هايي که براي نظرخواهي از آنان در مورد چگونگي مهارت معلمان در تدريس تدوين شده بود، پاسخ دادند. کلاس‌هاي درس 45 نفر از معلمان نيز 3 بار مورد مشاهده و ارزيابي قرار گرفت. ابزارهاي اندازه‌‌گيري متغيرهاي تحقيق با در نظر گرفتن هدف‌هاي طرح شامل سه فرم چک‌ليست مشاهده روش تدريس معلمان در کلاس‌هاي علوم، رياضي و فارسي و دو پرسشنامه شامل پرسشنامه معلمان و پرسشنامه مديران بود. شاخص پيشرفت تحصيلي، ميانگين معدل نمره‌‌هاي دانش‌آموزان کلاس‌هاي مورد مطالعه در نيمسال اول سال تحصيلي (85-1384) بود. روايي محتوايي ابزارهاي اندازه‌گيري متغيرها براساس نظر کارشناسي تعدادي از صاحب نظران تعليم و تربيت و ناظر محترم طرح بررسي شد. اعتبار اين ابزارها از طريق محاسبه ضريب آلفاي کرانباخ (در مورد پرسشنامه‌ها) و ضريب همبستگي بازآزمايي (چک ليست

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 3,528 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 178

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت