اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 2
اصل طلايى غلبه بر اضطراب امتحان مريم وادى پوربرخى فكر مى كنند اضطراب امتحان امرى غيرطبيعى و مانع يادگيرى است، اما اضطراب، در حد متعادل، قابل قبول و حتى ضرورى است. كارشناسان مى گويند اگر دانش آموزان امتحان را ارزيابى نتيجه فعاليت يك ساله خود بدانند، راحت تر با اين مسأله كنار مى آيند و اضطراب آنها تا اين حد طبيعى است، اما وقتى بيش از حد دچار اضطراب شوند، اين امر مانع يادگيرى آنها مى شود.گذشته از اين، برخى والدين در ايام امتحانات فرزندان شان، بيشتر دچار استرس شده و آرامش خود را از دست مى دهند و اين ناآرامى ها را به دانش آموزان نيز منتقل مى كنند.۱ـ شب امتحان زمان مرور است نه يادگيرى«حسن زارعيان»، كارشناس تعليم و تربيت در گفت وگو با «ايران» افزايش علاقه و انگيزه دانش آموزان و يادگيرى مناسب مهارت هاى تحصيلى را دو عامل ضرورى براى بهتر درس خواندن دانش آموزان مى داند.او با اشاره به اين كه در هر مطالعه اى براى امتحان، مراحل خاصى از سوى كارشناسان و مشاوران توصيه مى شود، مى گويد: «دانش آموزان بايد همه جزوات و تمرين هاى مربوط به دروس خود را به خوبى مطالعه كنند تا آمادگى لازم را در هنگام امتحان به دست آورند. آنان نبايد تنها به جزوات معلمان بسنده كنند، بلكه بهتر است كتاب هاى درسى را نيز به روش مرور سريع مطالب جزوات بخوانند.»زارعيان همچنين رجوع به سؤالاتى كه دانش آموزان در طول سال تحصيلى در مورد آنها با مشكل مواجه بوده اند را يكى از راه هاى بهبود يادگيرى مى داند و مى گويد: «شب امتحان زمان يادگيرى نيست و تنها بايد به دوره كردن و مرور يادگيرى ها اختصاص يابد. بنابراين حل نمونه سؤالات امتحانى طراحى شده از سوى معلمان و طراحى نمونه سؤال از سوى دانش آموزان براى تعميق و بهبود يادگيرى بسيار مؤثر خواهد بود.»شيوه مطالعه را
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان