اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 50
سازمان آموزش و پرورش شهر تهران آموزش و پرورش ناحية 6 تهران جزوه روانشنانسي بازي كودك تهيه کننده: آذر گودرزي آموزگار پاية چهارم دبستان بعثت منطقه 6 سال تحصيلي85-1384 فهرست مطالب عنوان صفحه تاريخچه 1 تعريف بازي و نظريه هاي تعريف بازي 2 فايده و اهميت بازي 12 انواع بازي 17 عوامل موثر در بازي 26 نظريه هاي آموزشي و بازي 36 تاثير بازي در رشد ذهني كودك 48 فهرست منابع فارسي 52 بازي زندگي كودك نيست ، اما تمام زندگي كودك بازي است تاريخچه بازي: شروع بازي را مي توان به گذشته هاي دور، حتي از بدو پيدايش انسان نسبت داد. در حقيقت بازي جزئي از زندگي انسان از بدو تولد تا زمان مرگ است و در كل تاريخچه بشريت مندرج است. انسان از نظر فيزيولوژيكي نياز به جنبش و حركت دارد و براي رشد ذهني و اجتماعي خود نياز به تفكر دارد و بازي خمير مايه تفكر است. تشكيل اجتماعات اوليه بشري نحوه و شكل جديدي از بازي را پديد آورد و بازي هاي گروهي به صورت نمايشي از عبادت ارواح و پرستش اشيائ گرفته تا رقص شكار و رقص جنگ، مجموعه اي از راههاي بر آوردن نيازهاي جمساني و ذهني افراد را به بازي فراهم آورد. در ابتدا بازيچه بشر، مواد و اشياء خام و طبيعي به دست آمده از طبيعت بود، قطعه اي سنگ، به دست گرفتن آن ، حركت دادن آن و سرانجام غلتاندن يا پرتاب آن همه نوعي بازي محسوب مي شوند. رشد ذهني يا اجتماعي انسان و تسلط پيش روندة او بر طبيعت امكان دست كاري در اشياء طبيعي را به وجود آورد و از اين زمان اشياء به خواست انسان تغيير شكل داده شده تا بتواند انديشة او را در شكل دهي به بازي غناي بيشتري بخشند روح او را راضي تر گردانند. حجاري
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 25,200 تومان