اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 20
مديريت در سازمانهاي مجازي : چكيده : دانش يكي از عوامل تاثيرگذار در كسب مزيتهاي رقابتي و منابع جمعي است. در سالهاي گذشته شاهد ظهور رويكردهاي بيشماري در زمينه مديريت دانش بوده ايم كه مديريت دانش در سازمانهاي مجازي ، يكي از رويكرد هاي جديد در اين زمينه است. تعاملات در حوزه مديريت دانش، پيچيده و شامل مذاكره،اشتراك، و به كارگيري دانش در همه ابعاد سازمان است.با رشد تكنولوژيهاي ارتباطي و به دنبال آن گسترش كاربرد سازمانهاي مجازي در محيط به شدت در حال تغيير امروزي و شكل گيري انبوه اطلاعات و دانش در آنها، ضرورت به كارگيري ابزارها و فرايندهاي مديريت دانش براي بهره برداري و كسب مزيت رقابتي به خوبي نمايان مي گردد. واژه هاي كليدي: مديريت دانش، سازمان مجازي،مزيت رقابتي، دانش. مقدمه: امروزه مرزهاي ثابت و مشخص سازماني به دلايل مختلف از جمله تغييرات گسترده در بازار (شكل و فرم، زمان پاسخ گويي، محل پاسخ گويي، كيفيت، خدمات پس از فروش و ... ) و عوامل موفقيت سازمانهاي كنوني ( سرعت، انعطاف پذيري، يكپارچگي، نوآوري و ...) تغيير يافته و مرزهاي منعطف و متحرك جايگزين اين مرزهاي ثابت شده است. به طور كلي سه نوع كسب و كار3 در سازمانها قابل مشاهده است: كسب و كار ارتباط با مشتري، ابداع محصول و كسب و كار زير ساختها. نزديك به يك قرن است كه نظريه هاي اقتصادي فرض مي كنند كه مديريت تمامي اين كسب و كارها بايد به صورت يكجا و در يك سازمان انجام پذيرد چرا كه اگر در سازمانهاي مجزا باشد، هزينه هاي ارتباطات ظهور مي كنند. باظهور مفهوم سازمانهاي مجازي و پيشرفت تكنولوژي اطلاعات و ارتباطات، مشخص گرديد كه مي توان اين كسب و كارها را در سازمانهاي مجزا و حتي با هزينه بسيار كمتر، مديريت و اجرا كرد. در سال 1959 ميلادي، به سازمان به صورت مجموعه اي از منابع نگريسته شد كه با
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 10,920 تومان