تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1194
  • بازدید دیروز : 1685
  • بازدید کل : 7828504

مديريت-در-سازمانهاي-مجازي-20-ص


فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد صفحه : 20
مديريت در سازمانهاي مجازي : چكيده :       دانش يكي از عوامل تاثيرگذار در كسب مزيتهاي رقابتي و منابع جمعي است. در سالهاي گذشته شاهد ظهور رويكردهاي بيشماري در زمينه مديريت دانش بوده ايم كه مديريت دانش در سازمانهاي مجازي ، يكي از رويكرد هاي جديد در اين زمينه است. تعاملات در حوزه مديريت دانش، پيچيده و شامل مذاكره،اشتراك، و به كارگيري دانش در همه ابعاد سازمان است.با رشد تكنولوژيهاي ارتباطي و به دنبال آن گسترش كاربرد سازمانهاي مجازي در محيط به شدت در حال تغيير امروزي و شكل گيري انبوه اطلاعات و دانش در آنها، ضرورت به كارگيري ابزارها و فرايندهاي مديريت دانش براي بهره برداري و كسب مزيت رقابتي به خوبي نمايان مي گردد.   واژه هاي كليدي: مديريت دانش، سازمان مجازي،مزيت رقابتي، دانش.   مقدمه:      امروزه مرزهاي ثابت و مشخص سازماني به دلايل مختلف از جمله تغييرات گسترده در بازار (شكل و فرم، زمان پاسخ گويي، محل پاسخ گويي، كيفيت، خدمات پس از فروش و ... ) و عوامل موفقيت سازمانهاي كنوني ( سرعت، انعطاف پذيري، يكپارچگي، نوآوري و ...)  تغيير يافته و مرزهاي منعطف و متحرك جايگزين اين مرزهاي ثابت شده است. به طور كلي سه نوع كسب و كار3 در سازمانها قابل مشاهده است: كسب و كار ارتباط با مشتري، ابداع محصول و كسب و كار زير ساختها. نزديك به يك قرن است كه نظريه هاي اقتصادي فرض مي كنند كه مديريت تمامي اين كسب و كارها بايد به صورت يكجا و در يك سازمان انجام پذيرد چرا كه اگر در سازمانهاي مجزا باشد، هزينه هاي ارتباطات ظهور مي كنند. باظهور مفهوم سازمانهاي مجازي و پيشرفت تكنولوژي اطلاعات و ارتباطات، مشخص گرديد كه مي توان اين كسب و كارها را در سازمانهاي مجزا  و حتي با هزينه بسيار كمتر، مديريت و اجرا كرد.       در سال 1959 ميلادي، به سازمان به صورت مجموعه اي از منابع نگريسته شد كه با

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 10,920 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 827

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت