اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد اسلاید : 83
علم-هنر و علم مدیریت مباحث مطرح در این فصل 3. جایگاه مدیریت کیفیت 2. تعریف علم مدیریت 1. تعریف علم-هنر 7/26/2018 1. تعریف علم-هنر 1-1. تعریف علم ارکان هر علمی شامل: علم عالم موضوع علم ابزار هر علم شامل: تشخیص موضوع یا مساله تجویز راهکار مطلوب جهت خلق موضوع یا حل مساله 7/26/2018 ارکان علم: موضوع علم یا پدیده مورد مطالعه عالم علم تشخیص یا روش تحقیق تجویز 7/26/2018 استعاره علم طب بیماری طبیب علم طب تشخیص یا روش تحقیق تجویز یا نسخه پیچی 7/26/2018 1-2. تعریف علم-هنر ارکان علم-هنر شامل: علم عالم: هنرمند موضوع علم: پدیده هنری ابزار علم-هنر شامل: تشخیص: تشخیص موضوع یا مساله تجویز: ارائه راهکار مطلوب جهت خلق موضوع یا حل مساله خلاقیت: ابزاری که در خلق پدیده های هنری بسیار اهمیت پیدا می کند. 7/26/2018 رابطه علم و هنر از دید کاربردی هنر نمی تواند بدون اصول و پایه های علمی صورت پذیرد. علم به دو جنبه زیر اشاره دارد: علم صریح: که در کتب و ادبیات تحقیق وجود دارد. علم ضمنی: که همان تجربیات عملی و نانوشته عاملان است. در هنر هردو جنه علم می تواند وجود داشته باشد. فلذا به جای واژه علمِ هنر بهتر است از واژه علم-هنر استفاده شود. علمِ هنر برخی از دانش ضمنی و تجربی هنرمندان را نادیده می گیرد؛ اما در علم- هنر هر دو جنبه اصول علمی و تجربیات عملی حاکم است. 7/26/2018 ارکان علم-هنر: پدیده هنری هنرمند علم هنر تشخیص موضوع هنر خلق بر اساس اصول موضوعه و تجربه خلاقیت 7/26/2018 تشخیص موضوع هنری 1-3. انواع تفکر علمی اختلاف علوم در روش تفکر 1-4. انواع تکنولوژی ها مبتنی بر دانش (چارلز پرو) طبقه بندی مشاغل در صنعت فرش دستبافت بر اساس نوع تکنولوژی 2. تعریف علم مدیریت تفاوت علم مدیریت در سازمانهای مختلف: 2-2. مديريت : علم، هنر يا ؟؟؟ 2-3. سازمان Organization سه ویژگی مشترک همه سازمان ها 2-4. سطوح مدیران و کارکنان سطوح مدیریت سازمانیدر سطوح مختلف نیز مدیریت متفاوت است. سطوح مختلف مدیریتی 2-5. تعریف واژگانی مدیریت 2-6. تعاریف اصطلاحی مدیریت 2-6-1. تعریف مدیریت با محوریت ماهیت ارتباط با دیگران پیوستار مدیریت از حیث شیوه ارتباط با دیگران طبق اين نظريه چون توانايي هاي پيروان، شخصيت رهبر و موقعيت فرق مي کند، يک سبک يا الگوي رهبري منحصر به فرد و پايدار که براي تمام شرايط زماني و مکاني مناسب باشد اساسا وجود ندارد و قابل دستيابي نيست. رهبری موقعیتی نشان می دهد که یک رهبر چگونه باید شیوه رهبری خود را تعدیل کند تا بتواند بازتاب آن چیزی باشد که پیروان او می طلبند. رهبری موقعیتی یک نظریه اقتضایی است که پیروان و زیردستان یک رهبر را مورد توجه قرار می دهد. این تأکید بدان سبب است که موفقیت یا اثربخشی یک رهبر درگرو این حقیقت است که این پیروان هستند که یک رهبر را می پذیرند یا رد می کنند. صرف نظر از آنچه رهبر انجام می دهد، میزان موفقیت او بستگی به چگونگی عمل پیروان دارد. این بعد مهم در بیشتر نظریه های رهبری کمتر مورد تأکید قرار گرفته یا اینکه اصلاً نادیده گرفته شده است. روشی که هرسی و بلانچارد ارائه کرده اند مبتنی بر درجه بلوغ یا سطح آمادگی پیروان است. آمادگی بازتاب این امر است که یک پیرو تا چه حد تمایل و توانایی برای انجام یک وظیفه دارد. . بلوغ یا آمادگی کارکنان شامل موارد زیر است: بلوغ کاری یا آمادگی انجام کار: بر میزان توان، مهارت، دانش و تجربه مورد نیاز برای انجام یک کار خاص دلالت دارد. بلوغ روانی یا تمایل به انجام کار: بر میزان اعتماد، تعهد و انگیزش برای اتمام یک کار خاص دلالت دارد. رهبری وضعیتی : مراحل رشد يا بلوغ انواع سبکهای رهبری در تئوري رهبري وضعیتی 2-6-2. تعریف مدیریت با محوریت فرایندهای مدیریت وظایف مدیریت وظایف مدیریتی از دید صاحب نظران مختلف 2-6-3. تعریف مدیریت با محوریت غایت مدیریت (کارآیی Efficiency) (اثربخشی Effectiveness) رابطه اثر بخشی با کارآیی موازنه بین اثربخشی و کارآیی 2-6-4. تعریف مدیریت با محوریت محیط سازمانی عوامل محیطی (مدل PESTLE) برخی متغیرهای عوامل محیطی ارزیابی تعاریف محققان از مدیریت ارزیابی تعاریف محققان از مدیریت ارکان تعریف خلاصه و جامع از مدیریت: 2-7. مهارتها یا شایستگی های مدیران مهارتهای مدیران مهارتهای مدیران ارتباط مهارتها با سطوح مدیریتیهمه مدیران به همه مهارتها به یک اندازه نیاز ندارند.اهمیت مهارتها برای مدیران در سطوح مختلف متفاوت است. 2-8. دسته بندی تئوریها از دید فردریک لوتانز 2-8-1. نگرش فرايندي به مديريت : 2-8-2. نگرش روابط انساني به مديريت : 2-8-3. نگرش علمي (كمي) به مديريت : فرایندهای عملیاتی یا کارکردهای سازمانOrg. Functions or Operational Process 2-8-4. نگرش سيستمي به مديريت : شعر سیستم اهمیت سیستم: رهیافت سیستمی به سازمان نمودار سیستمی IPO) Input-Process-Output Diagram(ابزاری برای تحلیل سیستم 2-8-5. نگرش اقتضايي به مديريت : دیدگاه مصالحه جویانه اقتضائی درخت تئوریهای مدیریت نگرشهای عام و خاص علمی نگرشهای عام و خاص علمی 2-9. جایگاه مدیریت کیفیت جایگاه مدیریت کیفیت؟؟ نگرشهای مختلف به مدیریت کیفیتبا الهام از دسته بندی تئوریهای مدیریتی (لوتانز) دیدگاه محدود و دیدگاه موسع سئوالات احتمالی؟
قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 11,648 تومان