اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 41
چكيده پايان نامه و تحقيقات در خصوص مراكز تربيت معلم استان آذربايجان شرقي شوراي تحقيقات اداره كل آموزش و پرورش آذربايجان شرقي كميته پژوهشي مركز تربيت معلم علامه اميني تبريز موضوع: بررسي عوامل موثر در انگيزه تدريس مدرسان مراكز تربيت معلم و مشاركت آنها در فعاليتهاي مراكز استاد راهنما: آقاي رحيم بدري گرگري پژوهشگر: رسول قرآني پژوهش و نگارش: معصومه شمس تابستان 1380 چكيده: موضوع تحقيق: بررسي عوامل موثر در انگيزه تدريس مدرسان مراكز تربيت معلم و مشاركت آنها در فعاليتهاي مراكز محقق: رسول قرآني (مدرس مراكز تربيت معلم و آموزش عالي فرهنگيان) اين پژوهش با هدف تعيين عوامل اثرگذار بر انگيزه تدريس و مشاركت مدرسان مراكز تربيت معلم در فعاليتهاي مراكز اقدام به بررسي اين عوامل براساس تئوري فردريك هرزبرگ نموده است. در اينجا رابطه بين متغيرهاي انگيزه تدريس و مشاركت با عوامل برانگيزاننده و نگهدارنده (بهداشتي) در تئوري هرزبرگ مورد مطالعه قرار گرفته است. جامعه آماري اين پژوهش مدرسان مراكز تربيت معلم شهيد باهنر و علامه اميني تبريز در سال تحصيلي 80 – 79 بوده كه براساس جدول كريج سي و مورگان و به روش تصادفي ساده از بين آنها اقدام به نمونه گيري شده است. روش پژوهش از لحاظ اجراء توصيفي و مطالعه همبستگي بين متغيرها ميباشد، و نتايج كلي پژوهش نيز عبارتست از: بين انگيزه تدريس مدرسان در مراكز تربيت معلم و كسب موفقيت، ميزان شناخته شده، خود شغل مدرسي مراكز، و بالاخره احساس پيشرفت و توسعه شغلي مدرسان رابطه مثبت وجود دارد. انگيزه تدريس مدرسان در مراكز تربيت معلم با توجه و تأييد مديران، شركت دادن آنها در تصميمات مراكز، روابط عاطفي و غير رسمي با مسئولان و نيز توجه به خلاقيت و نوآوري مدرسان داراي رابطه و همبستگي مثبت ميباشد
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 20,664 تومان