اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد اسلاید : 31
ارزش ها مديريت منابع انساني در ورزش و تفریحات سالم(ارزش ها) چگونه جای مناسب برای کارمند را تشخیص دهیم: 400 آجر را در اتاقی بسته بگذار. کارمندان جدید را در اتاق بگذار و در را ببند. آنها را ترک کن و بعد از 6 ساعت برگرد. تجزیه و تحلیل موقعیت ها اگر آنها آجرها را دارند می شمرند آنها را بخش حسابداری بگذار. اگر آنها از نو (برای بار دوم) دارند آنها را می شمرند، آنها را در بخش ممیزی بگذار. اگر آنها همه اتاق را با آجرها آشفته کرده اند، آنها را در بخش مهندسی بگذار. اگر آجرها را به طرز فوق العاده ای مرتب کرده اند آنها را در بخش برنامه ریزی بگذار. اگر آنها آجرها را به یکدیگر پرتاب می کنند آنها را در بخش اداری بگذار. اگر آنها آجرها را تکه تکه کرده اند آنها را در قسمت فناوری اطلاعات بگذار. اگر آنها بیکار نشسته اند آنها را در قسمت نیروی انسانی بگذار. اگر آنها اتاق را ترک کرده اند آنها را در قسمت بازاریابی بگذار. اگر به بیرون پنجره خيره شده اند، آنها را در قسمت برنامه ریزی استراتژیک بگذار. اگر آنها با یکدیگر در حال حرف زدن هستند، بدون هیچ نشانه ای از تکان خوردن آجرها، به آنها تبریک بگو و آنها را در قسمت مدیریت ارشد قرار بده. به معادل یا بهای یک چیز عملی که بر حسب پول یا کالا و یا آنچه مطلوب است یا باور به آنچه باید باشد اشاره می کند. مؤثر در اهداف و تصمیمات بلند مدت مبهم ترین زمینه تفاوت های فردی میزان تحمل=سازگاری ارزش ارزش یک ارزش، باور با ثباتی است که روش خاصی از رفتار یا هدفی نهایی را به طور مشخص منجر می شود. 1- باورهای پدیدار شناختی (طبیعت اشیاء یا اشخاص) 2- باورهای علی (روابط علی بین پدیده مشاهده شده) 3- باورهای هنجاری (حالت های ترجیحی فرد) 1- باورهای پدیدار شناختی (طبیعت اشیاء یا اشخاص) باور فرد مبنی بر اینکه یک ورزش خاص نسبت به ورزش های دیگر به هزینه بیشتری نیاز دارد. 2- باورهای علی (روابط علی بین پدیده مشاهده شده) بالا بودن هزینه در یک ورزش به خاطر فشارهای ناشی از رسانه های گروهی است. 3- باورهای هنجاری (حالت های ترجیحی فرد) کل پول بایستی عادلانه بین همه ورزش ها تقسیم شود. 1- باورهای توصیفی (تأیید درست یا غلط بودن) 2- باورهای ارزشیاب (قضاوت در مورد خوب یا بد بودن) 3- باورهای تجویزی یا نهی کننده (مطلوبیت ها) از نظر روکیج، ارزش ها بیشتر متعلق به باورهای نهی کننده و نیز باورهای هنجاری اسپرول هستند. شاخص ارزش شاخص ارزش شاخص ارزش فرد ارزش ها و نگرش ها باورها پدیدار شناختی علی هنجاری ارزش ها سخت کوش مؤدب مطیع برابری مطابقت درستکاری قدرشناسی رفاقت موفقیت 1- هم هدف و هم وسیله رسیدن 2- به موقعیت خاص محدود نمی شود 3- فردی و درونی 4- برنده شدن خانواده دوستان مدرسه کلیسا رسانه های گروهی جشن ها نمایش فیلم الگوها و اسطوره های ورزشی ارزش های غایی (Terminal) مربوط به اهداف یا مقصودهایی است که جستجو می شود و یا مورد علاقه است. 1- فردی (خود محور) آسایش خاطر 2- اجتماعی (جامعه محور) صلح جهانی ارزش های ابزاری (Instrumental) اشاره به مطلوبیت یا وسیله ای برای تحقق اهداف دلخواه 1- اخلاقی 2- شایستگی ارزش ها و اهداف سازمانی: اهداف سازمانی تابعی از ارزش های یک گروه خاص
قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 14,105 تومان