اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد اسلاید : 70
به نام خدا کار گروهی «همه»، «كسي»، «هركسي» و «هيچ كس» چهار نفر به نامهاي «همه»، «كسي»، «هركسي» و «هيچ كس» بودند: يك كار مهم بايستي انجام ميشد و از «همه» خواسته شد تا آن را انجام دهد. «همه» مطمئن بود كه «كسي» آن را انجام خواهد داد. «هر كسي» مي توانست آنرا انجام دهد ولي «هيچ كس» آنرا انجام نداد. «كسي» در اين مورد عصباني شد زيرا آن وظيفه «همه» بود. «همه» فكر كرد كه «هركسي» مي تواند آنرا انجام دهد. اما «هيچ كس» نفهميد كه «همه» آنرا انجام نخواهد داد. نتيجه اين شد زماني كه «هيچ كس» آنچه را كه «هر كسي» ميتوانست انجام دهد، انجام نداد «همه»، «كسي» را سرزنش نمود. اصول و ضوابط کار تيمي صاحبنظران يكي از عوامل توسعه نيافتگي ايــــران را فقـدان فرهنگ كار تيمي در امور مي دانند. براساس نتايج يك كار تحقيقاتي در سال 1987، حدود 28 % از بزرگترين شركتها كارهايشان را براساس تيمي انجام مي دادند. در حالي كه در سال 1996 اين رقم به 78 % ودرسال 2008به بیش از91% افزايش يافته است. مزیت های تیم ها: تيم ها نسبت به سازمانهاي سنتي داراي قدرت انعطاف بيشتر بوده و در برابر محيط در حال تغيير بهتر پاسخگو هستند. تيم هاي كاري موجب بهبود كيفيت زندگي كاري مي شوند در تيم هاي كاري اثربخش اعضا نسبت به اهداف تيم متعهدند افراد باعضويت در تيم ها دانش و بينش خود را افزايش مي دهند و در نتيجه اين امر موجب افزايش خلاقيت در سازمان مي گردد. اجزاي يك فرايند مشتري تدارك كننده فرايند ( كار ) نيازها و انتظارات مشتري الزامات تدارك كننده کدام کار تیمی است؟ 6/24/2018 چرا افراد به گروهها می پیوندند؟ تيم يا گروه انرژي ها هدر ميروند. تاثير گذاري كاهش مي يابد. TEAMWORK انواع تیم توان بالقوه ی تیم: چه زمانی نیاز به تیم داریم؟ -. موفق دربرقراری ارتباط. سختكوش، ثابت قدم ومطلع -آموزش مستمر وانتقال نتایج آن به دیگران -حفظ احترام میان اعضا -صبر و انتقاد پذیری -دعوت ازمتخصصین .شركت در سمینارها، نمایشگاهها. -ورود در عرصه پژوهش .انتقال افكار نو -حفظ انضباط 17 اصل كار تيمي انعطافپذيرند هم دست و هم داستانند مسئولیت پذيرند ارتباط برقرار ميكنند لايق و باكفايت هستند قابل اعتماد هستند انضباط دارند ياران، تيم را بالا ميكشند مشتاقند قصدي و هدفي دارند احساس رسالت ميكنند آمادهاند با ياران تيم ميجوشند در پي ارتقاء خويشند از خود گذشتهاند مشكل گشايند پيگير و پرتلاشند تیم موفق تعداد تيم بهتر است 5 تا 8 نفر باشند. نقش اعضاي تيم بايد مشخص شود تيمها بايد اهداف روشني داشته باشند. تيم نيازمند منابع اوليه ميباشد. لازم است تيم محدوده پاسخگويي و حدود اختيارات خود را بداند. تيم نياز به برنامه دارد. تيم نيازمند قواعد است. آغاز كردن بحثها جستجوي اطلاعات و ديدگاههاي اعضاي تيم . ارائه روشهايي براي دستيابي به اهداف . روشن نمودن عقايد و ديدگاهها خلاصه كردن ارزيابي موضوع از نظر وجود اتفاق آرا بين اعضاي به عنوان دربان عمل كردن: هدايت بحثها، اجتناب از بحثهاي پيش بيني نشده، جلوگيري از غلبه افرادي كه زياد صحبت ميكنند، مهيا نمودن فرصت براي اظهار نظر ساير اعضا و دور نگهداشتن بحثها از عدم توافق تلاش به بر طرف كردن تنشها در گروه و كار بر روي موضوعات دشوار. بيان احساسات گروه و در خواست ارزيابي گروه توسط ديگران. خواستن از گروه كه روي استانداردها توافق كنند مراجعه به مستندات و دادهها. تمجيد از ديگران و اصلاح عادلانه گفتههاي آنان، قبول تمجيد و شكايت. مرحله1 - شكلگيري يا Forming در اين مرحله هنوز تيم، تيم نيست، فقط تجمعي از افراد ميباشد. مرحله با احساسات و هيجان زيادي همراه است: از خوش بيني، آرمانگرايي، غرور، پيشبيني آينده تا ترس، شك و ترديد و نگراني را شامل ميشود. ممكن است تيم به آساني سردرگم شود يا بر موضوعات خارج از حوزه مسؤوليت آن، بپردازد برخي از اعضاي تيم ممكن است به جاي كار روي وظايف، تلاش كنند هويت خود را در تيم تثبيت كنند . اگرچه ممكن است اين قبيل رفتارها، اتلاف وقت تلقي شوند ولي در حقيقت طبيعي و ضروري هستند . هر تيم بايد از اين مراحل طبيعي عبور كند. در اين مرحله، يكي از مديران ارشد ميتواند با ارائه دورنما و جهتگيري روشن، به گروه كمك نمايد . نبايد دستور كار گروه طولاني باشد، در اين صورت خلاقيت ذاتي تيم از بين خواهد رفت . مراحل كار تيمي مراحل كار تيمي مراحل كار تيمي چرا ما کار تیمی را دوست نداریم؟ موانع كار تيمي پنج دشمن کار تیمی آفت هاي جلسات: facilitator chair person Recorder Group Member قواعد راهکارهاي تصميم گيري گروهي در جلسات: براي 2 برابر تعدا افرادي که مي خواهيم در جلسه شرکت کنند دعوتنامه مي فرستيم و از انها مي خواهيم که availablity plan خود را بفرستند تا ما بر اساس آنها بهترين زمان را انتخاب کنيم زمان کاري جلسه، زمان مفيد است که توسط زمان غير مفيد جلسه احاطه مي شود. preloading: قبل از شروع بحث در جلسه، يک نفر با هماهنگي قبلي متني را جهت اطلاع رساني ارائه مي دهد يا سخنراني مي کند تسهيل گر نقش ميزبان را دارد به يک فرد خاص نبايد بيش از حد توجه کند جملاتي را در حين ورود افراد مي توان به آنها گفت تا هم آنها بدانند که شما تسهيل گر هستيد و هم اينکه شما به آنها خوش آمد گويي کرده باشيد در آغاز جلسه time limit ها را مي گوييم و مي گوييم که هر فاز جلسه چقدر زمان دارد بحث هايي که در جلسه مي شوند جزئ دانش سازمان محسوب مي شوند ولي نتيجه جلسه نيستند بلکه 2 چيز نتيجه جلسه هستند: تصميم هايي که گرفته ميشوند concensuse Items Action Items هر دوي اين موارد بايد در انتهاي جلسه براي افراد خوانده شوند و اجماع حاصل شود بعدا جهت امضا به دستشان برسد بهتر است صورتجلسه در همان روز تهيه شود sticky notes: براي بارش افکار کاربرد دارند. مزيت ان اين است که به راحتي جابجا مي شوند
قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 13,650 تومان