اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 5
تبصره 13 در مجلس نمايندگان خانه ملت بر اين عقيده اند كه تبصره 13 بودجه سال 85، تكليف بنزين و خودروهاي فرسوده را مشخص كرده است، هرچند تاكنون پيشرفت اجراي اين تبصره مطلوب نبوده است. حسين نجابت، سخنگوي فراكسيون اصول گرايان مجلس، در اين زمينه ميگويد: دولت بايد تصميمي اتخاذ كند تا مصرف بنزين محدوديت هاي مختلفي نسبت به گذشته داشته باشد. اگر اين هدف به طور واقعي عملي شود، ميزان واردات بنزين به شدت كاهش خواهد يافت. اسماعيل گرامي مقدم، يكي از اعضاي فراكسيون اقليت مجلس، در اين خصوص مي گويد: ايران از جمله كشورهايي است كه بيشترين مصرف سوخت را دارد، اما به نظر نمي رسد با وجود قيمت نازل بنزين و يارانه هاي هنگفتي كه دولت براي پرداخت اين فرآورده پرداخت مي كند، مردم تمايلي به كاهش مصرف آن داشته باشند. او مي افزايد: تصويب 5/3 ميليارد دلار براي واردات بنزين و عمل نكردن دولت به تكاليفي كه در تبصره 13 براي آن تعيين شده است، از خلف وعده دولت حكايت دارد. در واقع، دولت چون به تعهدات خود در تبصره 13 بودجه سنواتي عمل نكرده است، مجبور شده تا لايحه متمم 5/3 ميليارد دلاري واردات بنزين را ارايه كند. غلامرضا مصباحي مقدم، عضو كميسيون اقتصادي مجلس نيز معتقد است تبصره 13 انقلابي بود كه دولت خود آن را پيشنهاد داد، اما به نظر مي رسد دولت در اجراي اين تبصره دچار مشكل شده است. به همين دليل، اجراي اين تبصره با چند ماه تأخير آغاز شده ا وقت اضافه براي تبصره13 دولت توان اجراي كامل تعهدات تبصره 13 در سال جاري را ندارد. لذا به ناچار مفاد اين تبصره در لوايح بودجه سال هاي 86 و 87 تكرارخواهد شد. در عين حال، اصغر گرانمايه پور، از اعضاي فراكسيون اصول گرايان مجلس نيز در اين ارتباط مي گويد: به نظر بنده بايد طي سه سال آينده تبصره 13 را در لوايح بودجه تكرار كنيم. او مي افزايد:
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 3,360 تومان