تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1726
  • بازدید دیروز : 1201
  • بازدید کل : 7847184

مايكل پورتر توضيح مي دهد كه شركتها چگونه مي توانند مزيت رقاب


>p>فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

 

( -- قابل ویرایش 

 

تعداد صفحه : 7
مايكل پورتر توضيح مي دهد كه شركتها چگونه مي توانند مزيت رقابتي در صنعت مربوط به خود ايجاد و از آن حفاظت كنند. مزيت رقابتي به مديران شركتها نشان مي دهد كه چگونه موقعيت رقيبانشان را ارزيابي كنند و در مراحل مختلف واكنشهاي لازم را نشان دهند. تئوري ها مفاهيم و ابزارهايي را ارائــه مي دهد كه براي ايجاد مزيت رقابتي در دو قسمت هزينــــــه و متنوع سازي مورداستفاده قرار مي گيرد. اين تئوري ها نشان مي دهد كه چگونه انتخاب قلمرو رقابتي - گستردگي فعاليت شركت - نقش حساسي را در ايجاد مزيت رقابتي بازي مي كند. همچنين نشان مي دهد كه چگونه استراتژي شركت با استراتژي واحد بازرگاني SBU دريك جهت عمل كرده تا با استفاده از هماهنگي استراتژي در صنعت مربوطه به افزايش مزيت رقابتي منجر گردد. مــزيت رقابتي ابزار قدرتمندي را معرفي مي كند كه استراتژيست ها جهت تشخيص و افزايش مزيت رقابتي شركت به آن نياز دارند كه اين ابـــــزار قدرتمند زنجيره ارزش ناميده مي شود. تجزيه و تحليل زنجيره ارزش به مديران فرصتي ارائه مي دهد كه فعاليتهاي شركتشان را در زمينه طراحي توليد بازاريابي و توزيع كالا و خدمات مجزا كنند. با استفاده از زنجيره ارزش پورتر محورهاي ذيل را نشان مي دهد: چه عاملي براي خريدار ارزش و تنوع ايجاد كرده و چگونه اجراي يك استراتژي موفق به تنوع محصول مي انجامد؛ روش شناسايي رفتار هزينه و ايجاد و حفظ استراتژي هزينه؛ چگونگي انتخاب استراتژي تكنولوژيك كه هدف تكنولوژي هاي شركت را جهت ايجاد مزيت رقابتي منعكس مي كند؛ چگونه جايگاه رقابتي شركت را ازطريق شناخت رقيبان خوب و بد بهبود دهيم و همچنين تصميم گيري كنيم كه كدام سهم و آميخته بازار سودآوري بلندمدت شركت را بهينه خواهدساخت؛ چگونه يك صنعت را به بخشهاي مختلف تقسيم كنيم و نقاط سودآور و قابل حفظ را در اين تقسيم بندي مشخص كنيم؛ چگونه تهديدات بالقوه يك صنعت را تجزيه و تحليل كنيم و اينكه در مقابل اين تهديدات بالقوه مدافع باشيم يا انفعالي؛ چگونه يك مزيت

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 733

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت