تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1082
  • بازدید دیروز : 2086
  • بازدید کل : 7843447

موانع كارآفريني


>p>فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

 

( -- قابل ویرایش 

 

تعداد صفحه : 16
موانع كارآفريني در بيست و چند سال  گذشته كه مدير چند  سازمان  بزرگ بودم  همواره  يك پرسش اساسي  برايم مطرح بود كه چرا يك مدير  از مدير ديگر كارايي بهتري  دارد؟ در دوره هاي  مهندسي پاسخ اين پرسش را نيافتم  ولي پس  از آنكه  در رشته مديريت  با واژه كارآفريني (Enterprenership) آشنا  شدم ،انگيزه اي  كه داشتم  باعث شد روي اين موضوع كار كنم. اين پرسش ها كه چرا يك فرد  از فردي ديگر موفق تر است ، يا اينكه  چرا يك شركت  عملكرد  اقتصادي بهتري از شركتي  ديگر دارد و يا اين كه  چرا  يك كشور  از كشور  ديگر پيشرفته تر  است  دريچه  جديدي برايم  باز كرد  و متوجه شدم  كه ما  در طي 40 سال  گذشته  در آشنايي ،معرفي ،فرهنگ سازي و نهادينه  كردن  موضوع كارآفريني در سطح  جامعه ،يك غفلت  استراتژيك  داشته ايم .اين مفهوم اصلا وارد  دانشگاههاي ما نشده است ،در حالي كه در  آمريكا  حدود 2000 دانشكده  در سطح ليسانس ، فوق  ليسانس  و دكترا دوره كارآفريني دارند. بحث كارآفريني يك بحث توسعه اي است .الگو هاي  مختلفي براي  توسعه در دنيا وجود دارد،از جمله  توسعه هاي  درون زا  يا برون زا،توسعه هاي  مبتني  بر مزيت هاي رقابتي يا مبتني بر الگو هاي جمعيتي خاص ،ولي آخرين مدل توسعه در واقع  توسعه از طريق كارآفريني است . شما  وقتي به كشوري  مثل ژاپن نگاه مي  كنيد مي بينيد  كه الگوي توسعه آن ،از مسير شركت هاي  بزرگ  بوده است .مخصوصا از دوران  روي  كار آمدن  امپراطوري  ميجي  و سقوط  حاكميت  سامورايي ها كه دولت  از طريق شركت هاي بزرگ توسعه را آغاز كرد و هولدينگ هايي مثل ميتسوبيشي ،سومي تومو،ميتسو يي ،پاناسونيك،تويوتا در اين كشور شكل گرفت .در كشورهايي مثل سنگاپور يا تايوان  مي  بينيد كه توسعه از طريق اسمي (شركت هاي كوچك و متوسط)است . شركت هاي  كوچك  و متوسط در اندونزي حتي وزارت اسمي  دارند.اين كشورها الگوي توسعه شان  از طريق شركت هاي كوچك است.

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 10,752 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 218

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت