تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 56
  • بازدید دیروز : 1685
  • بازدید کل : 7827366

کارتهاي هوشمند 16 ص


>p>فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

 

( -- قابل ویرایش 

 

تعداد صفحه : 16
پيش گفتار: گسترش اينترنت و ارتباطات ديجيتال بي سيم به سرعت شيوۀ ارتباط انسانها با يکديگر را تغيير داد . امروزه به علت اينکه جهان در حال ارتباطات هر چه بيشتر است روش تجارت از شکل رو در رو به داد و ستد online تکامل يافته که با چند عمل کليک موس در خانه و محيط کار انجام مي گيرد . ظهور تجارت الکترونيک نه تنها باعث بروز تجارت و داد و ستد جديد شده بلکه يک فرصت بزرگ براي صنعت به وجود آورده تا دسترسي به مشتريان و معرفي خدمات جديد را داشته باشند . موفقيت فروشگاههاي تجارت الکترونيک متکي بر اعتمادي است که اين فروشگاهها طي سالها تجارت و داد و ستد رو در رو به دست آورده اند . همچنين علت ديگر موفقيت آنها در تکنولوژي ساده ايست که براي خريداران به وجود آورده اند . امنيت و قابليت حمل کارتهاي هوشمند استفادۀ ساده و راحت و قابل اعتماد بودن و بي خطري اين کارتها را تضمين مي کند . چکيده: دنياي کامپيوتر روز به روز در حال پيشرفت است و همه روزه تکنولوژي جديد با حجم و قيمت کمتري نسبت به تکنولوژي هاي پيشين توسط شرکتهاي مختلف ارائه مي شود . آنچه در ادامه ارائه شده است نمونه اي از تکنولوژي نو با حجم کم ولي با امکانات بسيار و پر کار برد کارت هاي هوشمند مي باشد . در اين پروژه ابتدا به معرفي سخت افزار و امکانات کارت هاي هوشمند ، همچنين نحوۀ ارتباط و پروتکل هاي ارتباطي بين کارت و کارت خوان و بسته نرم افزاري شامل مشخصات ماشين ماي تعبيه شده براي اين سخت افزارها مي پردازيم و سپس به اصل موضوع پروژه که ايجاد يک سيستم ذخيره و بازيابي اطلاعات در قالب رکودهاي اطلاعاتي روي محيط کارتهاي هوشمند جارا است پرداخته شده است . در اين پروژه هدف بر اين است که رکوردهاي اطلاعاتي با تنوع تايپ در فيلدهاي آن در محيط کارتهاي هوشمند جادا قبل ذخيره و بازيابي باشد . فصل اول : Smart card ( کارت هوشمند ): سايز اين کارتها دقيقاً به اندازۀ کارتهيا اعتباري است .

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 10,752 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 632

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت