اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 41
ادارة آموزش و پرورش منطقه (9) موضوع بلوغ ….. تولد ديگر استادراهنما: دكتر حمزه گنجي محقق: فتانه اميني مفهوم بلوغ را بطور كلي به منزله دورهاي از حيات انساني تلقي ميكنند كه «مرحله بيفراري و نابساماني» است. مرحله اي از زندگي فرد كه در آن، اين نابسامانيها و آشفتگيها اجتناب ناپذير است. اما واقعيت اين است كه اينگونه انديشيدن در مورد بلوغ اندكي افراطي و غيرقابل قبول ميباشد. چرا كه وقتي، كودك از محيط سرشار از آرامش، امنيت و محبت يك خانواده به حيات خويش ادامه ميدهد اين دورة آشفته و نابسامان را هم به خوبي و بدون هيچگونه نظم و اختلالي سپري خواهد كرد و پا به عرصه مرحله بعدي زندگي يعني دورة بزرگسالي خواهد گذاشت. اما، با وجود اين، تغيير و تحولات رواني و جسماني مهمي در شخص روي ميدهد كه خواه ناخواه وي را از دورة كودكي و دورة بزرگسالي جدا ميسازد و او را در دورهاي مابين اين دو، قرار ميدهد كه همان «مرحلة بلوغ» است. عدهاي از روانشناسان، دورة نوجواني و بلوغ را به اعتباري دوران آشوب، طغيان و سركشي نام نهادهاند. منظور از ذكر اين واژهها در مورد بلوغ، اين تصورنيست كه نوجوانان افرادي سركش و آشوبگر هستند بلكه نظر آنها در اين مورد به انقلاب دروني دوران بلوغ متوجه است و نه جنبه ظاهري و خارجي آن. چرا كه در اين مرحله تغييرات فيزيولوژيكي با تغييراتي در رفتار توام بودن و نوجوانان در تطابق و سازش خويش با محيط دچار اشكال ميشود. سن بلوغ در اين كه سن بلوغ در چه زماني آغاز و در چه سني پايان ميگيرد اتفاق نظر وجود ندارد و بسيار دشوار است كه سن معيني براي شروع و پايان مرحلة بلوغ تعيين نمائيم، چرا كه در مرتبه اول علائم بلوغ گوناگون و متنوع است وديگر اينكه آغاز بلوغ به حسب ساختمان جسماني و وضعيت روحي و رواني افراد،
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 18,185 تومان