تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 403
  • بازدید دیروز : 1675
  • بازدید کل : 7835621

آیسی 74LS245


فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد صفحه : 2
آیسی 74LS245 این آیسی یک بافر 8 تایی دو طرفه است که در شکل زیر نشان داده شده است . این تراشه دارای دو ورودی کنترلی است: پایه ی شماره 19 (G) که فعال کننده خروجی می باشد که اگر یک باشد بافر از کار می افتد و اگر 0 منطقی باشد بافر فعال می شود. ورودی کنترلی دیگر پایه ی DIR (S/R) می باشد که جهت حرکت اطلاعات در بافر دو طرفه را کنترل می کند. اگر این پایه زمین شود , اطلاعات از طرف B به طرف A می روند و اگر این پایه یک منطقی شود , اطلاعات از طرف A به طرف B می روند.                                 به جای آیسی 74244 از آیسی 74245 استفاده کنیم این یک پیشنهاد است: آیسی 74244 یک بافر 8 تایی یک طرفه است. اما پایه های ورودی و خروجی آن نا منظم می باشد. آیسی 74245 نیز یک بافر 8 تایی دو طرفه است یعنی می توان اطلاعات را توسط آن از چپ به راست یا از راست به چپ منتقل کرد. این آیسی دارای پایه هایی منظم می باشد. منظور از منظم بودن پایه ها این است که ورودی ها به طور منظم در یک ردیف کنار یکدیگر قرار گرفته اند و خروجی ها نیز چنین اند. در حالیکه در 74244 ورودی ها و خروجی ها بطور پراکنده قرار گرفته اند. شما می توانید این موضوع را با توجه به دو شکل زیر دریابید.                                     یکی از مزایای منظم بودن پایه های 74245 این است که باعث می شود تهیه PCB برای شما راحت تر باشد. 74244 و 74245 قیمت برابری دارند. پس چرا شما باید تهیه pcb را برای خود مشکل سازید؟ کافیست که از 74245 استفاده کنید و جهت عبور دیتا را تعیین نمائید به این ترتیب که اگر DIR یک شود اطلاعات از A به B می روند و اگر DIR صفر شود اطلاعات از B به طرف A می روند.

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 2,352 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 302

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت