امروز پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 12
انواع سيستم هاي انژكتور 1-spfi سوخت توسط يك يا دو انژكتور مركزي پاشيده مي شود . 2- m pfi ( از اين سيستم بيشتر استفاده مي كنيم ) براي هر سيلندر يك انژكتور به كار مي رود. 3- Gdi ( كزل ) سوخت مستقيما به داخل محفظه تزريق مي شود . انواع Ecu : MM8P : پرشيا: شامل 35 پايه و هر چهار انژكتور با هم پاشش مي كنند . SAGEM SL96 : پژو پارس – سمند – پيكان و پژو 405 كه شامل 55 پايه انژكتور ها دو به دو پاشش مي كنند . SAGEM S2000 : پژو 206 كه شامل 112 پايه ، سه سوكت و انژكتورها تك تك ( بطور مجزا ) پاشش مي كنند . وظايف ECU عبارتند از: 1- كنترل مقدار و زمان پاشش سوخت متناسب با مقدار هواي ورودي به موتور 2- كنترل مقدار كنترل مقدار اولش جرقه 3- كنترل استپ موتور 4- ضبط كردن عيوب به وجود آمده در سيستم و نشان دادن عيوب بوسيله دستگاه دياگ 5- كنترل لامپ اخطار عيوب 6- قطع پاشش سوخت در دورهاي بالا (cut-off) تجديد حافظه Ecu ( MM8P ، پرشيا ) قبل از تجديد تجديد حافظه اول بايد عيب را پاك كنيم . روش هاي پاك نمودن خطا از حافظه Ecu روش اول: (مرحله اول) استفاده از دستگاه عيب ياب دياگ روش دوم: كه يك روش تجربي بوده و احتياجي به دستگاه دياگ ندارد و در اين روش بعد از برطرف كردن عيب هاي بوجود آمده در سيستم كابل مثبت باطري را حداقل به مدت 15 دقيقه جدا نمائيم كه با اين عمل كه خظاها از حافظه Ecu پاك مي شود . بعد از پاك كردن عيب ها بوسيله هر يك از دو روش فوق حتما بايد Ecu را تجديد حافظه نمود كه تجديد حافظه شامل سه مرحله مي باشد كه مراحل عبارتند از : مرحله اول : 1- رتايمينگ Retiming (
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 4,032 تومان