تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1404
  • بازدید دیروز : 1201
  • بازدید کل : 7846862

ابعاد بازاریابی 9 ص


فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد صفحه : 9
ابعاد بازاریابی تعريف بازاريابي : بسياري از مردم چنين مي انديشند كه بازاريابي تنها به معني فروش و تبليغ است . اگر بدانيم كه فروش و تبليغ بخش نمايان بازاريابي است نبايد شگفت زده شويم امروزه نبايد بازاريابي را به مفهوم قديمي كه يعني فروش محصول در نظر آورد . بلكه بايد به مفهوم نوين آن يعني برآوردن نيازهاي مشتري توجه كرد . اگر بازارياب بتواند نيازهاي مشتري را درك كند محصولاتي را توليد مي كند كه داراي بالاترين ارزش باشند قيمت گذاري – ترويج و تبليغ را به روشي كارساز انجام مي دهد به طور حتم اين محصولات به راحتي به فروش خواهند رسيد . بنابراين فروش و تبليغ تنها بخشي از آميزه بازاريابي هستند. مقصود از آميزه بازاريابي: مجموعه اي از وسايل و ابزار بازاريابي است كه بر روي هم بر بازار اثر مي گذارد . ما بازاريابي را نوعي فرايند اجتماعي و مديريتي مي دا نيم كه بدان وسيله افراد و گروهها مي توانند از طريق توليد ايجاد و مبادله محصولات و ارزش با ديگران نيازها و خواسته هاي خود را بر آورده سازند. ابعاد بازاريابي : به نظر فيليپ كاتلر از برجسته ترين صاحبنظران در اين رشته بازاريابي عبارت است از فعالتي انساني در جهت ارضاي نيازها و خواسته ها از طريق فرايند مبادله. اين تعريف داراي ابعاد گوناگوني است كه هر كدام را به طور جداگانه بررسي ميكنيم. - نيازها - خواسته ها - تقاضاها -كالاها -مبادله - معامله - بازاريابي نيازها: مهمترين مفهوم اثرگذار بر بازاريابي كه به صورت بنيادي همواره در تحليهاي مربوط به بازارمورد نظر است نيازهاي انساني مي باشد .كه به گونه زير تعريف مي شود: نياز يا احتياج انساني عبارت است از حالتي احساسي كه محروميتي را در فرد پديد آورد كه آن احساس وحالت كمبود موجب رنج فردگردد. انسان موجودي است داراي نيازهاي فراوان .اين نيازها اگر به گونه مجرد مورد توجه قرار گيرند ودر طبقه بندي خاص قرار نگيرند گاه بيشمارندوهرگز نميتوان از آنها فهرستي تهيه كرد در گذشه افراد زيادي چون ژوزف گارينه فرانسوي و هرمان آلماني سعي داشته اند بتوانند فهرستي

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 3,991 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 620

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت