اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 25
ايــــــدز نام و نام خانوادگي: گل آرا صفرداد مروي و فاطمه مهدوي معلم: سركار خانم اژدري درس حرفه و فن منبع از كتاب : ايدز و برنامه ريزي آموزشي نويسنده: مايكل جي. كلي ترجمه : ارسطو صفياري آموزش و پيشگيري از HIV چشم انداز هاي برنامه ريزي چشم اندازهاي اصلي برنامه ريزي براي آموزش دربارة /HIV ايدز به شرح زير هستند: نقش آموزش در پيشگيري از گسترش بيماري، و اثرات بيماري در سيستم آموزشي رويكردهاي مبتني بر چشم انداز نخست، تا حد زيادي ولي نه به طور كامل، مربوط به برنامه هاي درسي و آموزشي و نحوة سازماندهي و اجرايي است و به همين ترتيب شيوه هاي مبتني بر چشم انداز دوم با مسايل سازماني، ساختاري، عرضه ، تقاضا، منابع وكيفيت آموزش در ارتباط است. اين دو شيوه مربوط به اين دوچشم انداز كاملاً از يكديگر مجزا نيستند و بخش هاي هر كدام در مورد ديگر قابل استفاده مي باشد. بدون در نظر داشتن چگونگي اثرات ايدز بر عرضه، تقاضا و منابع جنبه هاي كيفي اقدامات آموزشي، نمي توان نقش معيني را براي آموزش در مبارزه با گسترش ايدز در نظر گرفت. مسايل ساختاري و سازماني را تقريباً و هميشه بايد با موضوعات برنامه هاي آموزشي در نظر گرفت و به همين ترتيب شرايطي كه عرضه، تقاضا ، منابع و كيفيت آموزش را تحت تأثير قرار مي دهند مفاهيم مهمي براي مفاد برنامه هاي آموزشي و نحوةسازماندهي و اجرايي در بردارند. نقش آموزش درازمدت در مقابله با /HIV ايدز آموزش در به وجود آوردن شرايطي كه منجر به پيشگيري از ايدز مي شود نقش به سزايي دارد . مهم ترين راه هايي كه باعث پيشگيري مي شوند عبارت اند از: تاثير در رشد اقتصاد ملي و كاهش فقر؛ افزايش تمايل افراد در مراجعه به مراكز خدمات بهداشتي و دريافت كردن پيامهاي بهداشتي،درك آنها و عمل به آنها؛ افزايش
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 8,400 تومان