تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 300
  • بازدید دیروز : 574
  • بازدید کل : 8318864

اصول بازاريابي تلفني 26 ص


فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد صفحه : 25
اصول بازاريابي تلفني مقدمه بازاريابي چيست؟ بسياري از مردم در مورد اصطلاح بازاريابي اشتباه مي كنند و آن را معادل فروش مي دانند؛ در صورتي كه فروش بخشي از بازاريابي محسوب مي شود. دليل اينكه مردم اين اشتباه را مي كنند اين است كه آنها از صبح تا شب با انواع و اقسام تبليغات تجاري روبرو هستند و به قول يكي از بزرگان علوم مديريت: امروزه مردم از 3 چيز گريز ندارند، ماليات، مرگ و آگهي هاي تجاري. اگر كل بازاريابي را به كوه يخ تشبيه كنيم، فروش فقط آن قسمت بيرون آب است كه همه مي بينيم در صورتي كه فعاليتهايي قبل از آن صورت گرفته كه باعث اين فروش شده است. اگر نيازي مشتري و سليقه ي آنها به درستي تشخيص داده شود و بر اساس آن كالا طراحي و توليد شده و همراه آن قيمت گذاري و بسته بندي مناسب انجام گيرد همچنين در مورد برنامه هاي توسعه فروش سياست هاي رقابتي اتخاذ شوند، فروش كار بسيار ساده اي خواهد بود و كالا به راحتي فروش مي رود. در تمام كشورها كالاهايي وجود دارند كه اصطلاحاً به آنها كالاي داغ گفته مي شود، به طوري كه بازار بسيار گرمي دارند و به محض توليد و توزيع، مشتريان فراواني خواهند داشت و مشتريان در هر كجا و در هر شرايطي آنها را طلب مي كنند. مثالي مي زنم: اگر شما به فروشگاه شهروند برويد و دنبال كالاي خاصي بگرديد و از فروشنده جاي آن را سؤال كنيد و مثلاً او بگويد 4 لاين بالاتر است، با توجه به تراكم و ازدياد جمعيت شما خودتان را به آن كالاي خاص رسانده و بر مي داريد. البته عوامل متعددي در موفقيت و يا عدم موفقيت يك كالا مؤثر است كه از آن جمله كيفيت، قيمت، نوع بسته بندي، نحوه برخورد پرسنل با مشتري، نحوه توزيع كالا، خدمات بعد از فروش، ايجاد انگيزه براي خريدار و… را مي توان نام برد. به طور كلي بازاريابي را مي توان چنين تعريف كرد:

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 11,088 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 926

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت