تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 24
  • بازدید دیروز : 1958
  • بازدید کل : 7874035

الگوي تدريس


فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد صفحه : 5
الگوي تدريس الگو به نمونه کوچکي از يک شيء بزرگ يا به مجموعه‌اي محدود از اشياي بي‌شمار گفته مي‌شود که ويژگيهاي مهم و اصلي آن شيء بزرگ يا اشيا را داشته باشد. الگويس تدريس نيز چهارچوب ويژه‌اي است که عناصر مهم تدريس در درون آن قابل مطالعه است و شناخت و آگاهي از عناصر و عوامل مذکور مي‌تواند معلم را در اتخاذ روشهاي مناسب تدريس کمک کند.   نگاه اجمالي تدريس کار آساني نيست. معلم در تدريس با عوامل مختلف و متعددي سروکار دارد که کنترل مجموعه آنها ممکن است محيط را بوجود آورد که يادگيري مطلوب و موثر در آن صورت گيرد. اين عوامل مختلف و بطور کلي جامعه‌اي که معلم و شاگرد در آن زندگي مي‌کنند در کيفيت تدريس معلم تاثير مي‌گذارد. بديهي است که معلم نمي‌تواند همه عوامل مذکور را تحت کنترل خود در آورد. بنابراين معلم در ايجاد موقعيت مناسب يادگيري قادر به تغيير و کنترل بسياري از عوامل نيست اما تا حدي مي‌تواند با تعيين هدفهاي صريح اجرايي و اتخاذ الگو و روشهاي مناسب تدريس و تهيه و بکارگيري تجهيزات لازم و ايجاد نوعي ارتباط سالم با شاگردانش ، کيفيت تدريس خود را دست خوش تغيير و تحول و پيشرفت بکند. چرخه يادگيري يادگيري ما را نمي توان با مقياسي مانند عقربه سوخت ماشين اندازه گيري کرد که از خالي تا پر تغيير مي‌‌کند. ما با مرور دوباره آنچه که قبلا آموخته ايم و بازانديشي در افکار وطرحهايمان براي يادگيري در آينده ، ياد مي‌‌گيريم. وهميشه چيزهاي بيشتري براي آموختن وجود دارد. معروف ترين چرخه يادگيري "چرخه کولب" است که چهار مرحله را براي يادگيري شناسايي کرده است: تجربه  عمل       تفکر  مفهوم ساختن  اين مدل نشان مي‌‌دهد که ما چگونه از طريق تجربه و از مقايسه تجربه خودمان با ديگران ياد مي‌‌گيريم که چگونه تجربه هايمان را تحليل کنيم و براي کارهاي جديدي برنامه ريزي کنيم. اگر تمام فازهاي اين چرخه را طي کنيم "

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 428

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت