اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 10
آموزش ابتدايي کاهش عملکرد شايد شما هم تا کنون با کودکي بيش فعال روبه رو شده باشيد . کودکي که نتواند آرام در جايش بنشيند ، تمرکز نداشته باشد و هيچ وقت کاري را که شروع مي کند به پايان برساند. کودکي که دائم درصدد آزار کودکان ديگر است و مي توان گفت که هيچ کسي او را دوست ندارد و نمي خواهد با او بازي کند . راستي ، ما به عنوان يک مربي ، معلم يا پدر و مادر در مقابل چنين کودکي چه وظيفه اي داريم . بايد با او بستيزيم و از راه اعمال زور بر رفتار او اثر بگذاريم ؟ او را ناديده بگيريم و به کار خود با کودکان ديگر ادامه دهيم ؟ يا با شناخت رفتارها و خلق و خوي او ، به کودک کمک کنيم که خود را با جمع سازگار کند و درصدد رفع مشکل او برآييم.ناآرامي حرکتي و تحريک پذيري مطالعه موردي: اميد پسري فعال و بدون آرام و قرار اميد ، پسري پنج ساله اي است که صبح با نيرو و انرژي زيادي به کودکستان مي آيد که قابل کنترل نيست . او دنبال بازي مي گردد و بيشتر پازلي را انتخاب مي کند که کمتر از بيست تکه دارد و آن را در حدود سه دقيقه درست مي چيند . پس از آن به اتاق نقاشي مي رود . پس از کشيدن چند خط سريع روي کاغذ ، نقاشي را تمام مي کند. پس از چند نقاشي از اين نوع ، به اتاق گروه بر مي گردد . در آن جا ، چند تا از بچه ها با تکه هاي لگو چيزهايي مي سازند ، او مدت کوتاهي با لگو بازي مي کند و برايش سخت است که روي صندلي بنشيند . دائم بلند مي شود و مي نشيند . هنگام ساختن ، همه انرژي خود را جمع مي کند و آن را با حرف هاي بي سرو ته همبازي هايش خالي مي کند. رفتار تکانشي اميد و بي قراري او ، به شدت به کودکان ديگر منتقل مي شود. پس از مدتي ، مربي احساس مي کند
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 3,360 تومان