اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 18
تحليل ارزشيابي 1 ـ متناسب با اهداف آموزشي هدف از طرح سوال و ارزشيابي در پايان هر درس ميزان و سنجش اين است كه آيا ما به هدف آموزشي خود رسيده ايم . كه سوالات در پايان هر درس به ما آگاهي لازم را مي دهد . مثلاً گوش كن و بگو اين فعاليت كلاس را با تعامل ميان معلم و دانش آموز مواجه مي سازد توجه ، دقت و تمركز را بال مي برد يا در ببين و بگو دانش آموز به تصاوير نگاه مي كند آن چه ديده به زبان مي آورد كه با اهداف آموزشي كه بحث سپاسگذاري است ارتباط دارد و متناسب مي باشد . 2 ـ تناسب با محتوا آموزشي اهداف اين فعاليت ما گوش كن و بگو ببين و بگو و غيره ارزش يابي ميزان درك دانش آموزان از مطالب درس است با اين فعاليت هم معلم در مي يابد كه دانش آموز چه ميزان خود ارزشيابي دست مي يابد و مفاهيمي كه دريافت نكرده از زبان هم كلاسي ها مي شنود و خلاء اطلاعاتي خود را جبران مي نمايد . 3 ـ تناسب با روشهاي تدريس باشد با توجه به ببين بگو ـ گوش كن بگو ـ بگرد و پيدا كن ـ نمايش و غيره اين فعاليت ها متناسب با روشهاي تدريس مانند پيش سازمان دهنده نمايش و بديعه پردازي مي باشند بحث گروهي ـ پرسش و پاسخ . 4 ـ تناسب با توانمندي جسماني و عقلاني در سوالات پايان هر درس به اين نكات توجه شده متناسب با بعد جسمي و عقلاني فراگيران پايه سوم است . قبلاً در ببين بگو با مشاهده تصاوير اين توانايي را بدست مي آورند كه تصاوير متوالي را به يكديگر ارتباط دهند دربارۀ موضوعات اجتماعي و فرهنگي تربيتي بحث كنند . نظم انسجام فكري تقويت حافظه ي بصري بر قراري ارتباط بين در و نداد و برو نداد ذهبي و ارتقاي درك شنوايي و رشد و پرورش قوي بيان آنها مي شود در بعد جسماني در نمايش و بازي شركت مي كنند نقش بازي مي كند احساس امنيت و بودن مي كنند
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 7,560 تومان