تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1586
  • بازدید دیروز : 2409
  • بازدید کل : 7851673

بررسي فرايند بازاريابي ميوه (خرمالو ،نارنگي ) 10 ص


فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد صفحه : 13
مقدمه از دير باز بحث بررس بازار مرد توجه برخي از متخصصين امر بوده است . و حدود نوسانهايي در قسمت محصولات كشاورزي حكايت از آن دارد كه از يك سو نظامهاي مناسب قيمت گذاري و توزيع براي محصولات كشاورزي در داخل كشور وجود نداشته و از طرف ديگر ناكارايي و نارسايها در بازار محصولات كشاورزي (در فاصله بين توليد كننده و مصرف كننده حاكم است به طوركه در اين باره بررسي ها مختلف نشان مي دهد كه سهم ناچيزي از قيمت پرداختي توسط مصرف كننده ي يد توليد كننده مي شود و نرخي هم توسط مصرف كننده پرداخت مي شود غالبا بالا است در بسياري از كشورهاي در حال توسعه سهم عمده فعاليت اقتصادي در بخش كشاورزي متمركز شده است و بنابراين اقتصاد اين كشورها اتكاي بسياري به اين بخش دارد و به همين جهت صدور محصولات كشاورزي منشا مهم ترين تزريق از خارجي به بدنه اقتصادي اين كشورها به شمار مي رود . از جهت به سر سطح گسترده ارتباطات پسين و پيشين توليد اين محصولات كشاورزي باعث مي شود كه توليد و مبادله اين محصولات به عاملي در جهت رشد فعاليتهاي وابسته اعم از صنعتي و خدماتي تبديل شود. از آنجا كه بخش كشاورزي تامين كنده غذاي مردم به علاوه نهاده هاي مورد نياز ضايع وابسته است . كه اين بخش هاي اقتصادي كشور مي باشد . فرستهاي مبني اقتصادي كشورهاي در حال توسعه كم نيستند كه با بهره گيري بهينه ار آنها در بكار جذب سرمايه گذاري و فناوري و مجهز شدن علوم به علم مديريت بازار، مي توان رقابت فعالان اقتصادي و كار آفرينان اين كشورها را قوت بخشيد . آنچه كه در ذهن انديشمندان فهيم و متخصان بخش كشاورزي كشور را به خود مشغول داشته داشته اين ككه هدف تعالي و انساني تعادل در توليد و مصرف مواد غذايي و محصولات كشاورزي كشورهاي در حال توسعه و به خصوص ايران چه زماني تحقق خواهد يافت ؟ بازاريابي به تامين كالا و خدمات براي مشتريان مي پردازد ، بازاريابي چندي پيش از فروختن است ، پيدا كردن نيازهاي واقعي مشتريان بالشوه و سپس رفع اين اين نيازها همراه با

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 5,460 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 127

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت