تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1306
  • بازدید دیروز : 1349
  • بازدید کل : 7834849

ابهر


فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد صفحه : 5
پس با اين ترتيب شكل خوب شهر چيست؟ حال مي توانيم كلمات جادويي را بيان كنيم: جواب) سرزنده باشد(پايدار، ايمن و هماهنگ) معني دار باشد(قابل تشخيص، سامان«ساختار» يافته، سازگار، شفاف، خوانا، قابل درك و با اهميت) متناسب باشد(انطباق نزدي شكل و رفتاري كه با ثبات، قابل دستكاري و برگشت باشد) قابل دسترس باشد(متنوع، عادلانه و قابل اداره كردن و در سطح محلي باشد) و به خوبي نظارت شده باشد(سازگار، مطمئين، جوابو و بطور متناوب نرم و آزاد باشد) و همه اينها بايد با عدالت و كارائي دروني حاصل شود و بايد مكاني پيوسته، مرتبط و آزاد بوده و زمينه ساز توسعه باشد. (لينج،كوين-تئوري شكل خوب شهر- 1376 –ص143 الي 154) ه)آناليز و تجزيه و تحليل پياده راه ولي عصر از نظر توجه به مطالعات فرا دوبعدي و ضرورت و نقش اين مطالعات در بهبود منظر شهري: پياده راه ولي عصر حاصل يكسري انديشه هدفمند است كه در كنار اينكه به عنوان مركز ارتباطي شهر مي باشد بي تاثير در حوزه شهري و بخشهاي اطراف شهر نيست. 1-ضرورت و اهميت موضوع: توجه به سه عامل اساسي، ضرورت ايجاد پياده راه در طول خيابان ولي عصر و تغيير كاربريهاي كناري اين خيابان را ميسر ساخت: 1-1توسعه انساني و اجتماعي: در هر شهر مطابق با رشد اقتصادي و اقدامات شهر سازانه بايد در جهت معنويت شهر تلاش شود كه نتيجه اين تلاش ها در قالب يكسري فضاهاي شهري مطلوب بايستي باشد كه فعاليتهاي انساني و اجتماعي و ارتباط بهينه مردم در داخل اين فضاها شكل گيرد به نحوي كه مردم در كنار انجام فعاليتهايشان به تعاملات اجتماعي نيز بپردازند. اين مهم ضرورت ايجاد يك مجموعه فرهنگي در شهر را ايجاب مي كند. 2-1 نقش اقتصادي:

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 215

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت