تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 519
  • بازدید دیروز : 1221
  • بازدید کل : 7826144

RADIUS-و-IAS


فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد صفحه : 5
RADIUS  و IAS ارائه دهندگان سرويس اينترنت ( ISPs ) و ساير شركت های بزرگ همواره با اين چالش جدی مواجه هستند كه چگونه انواع دستيابی به شبكه و  accounting را از يك نقطه ‌صرفنظر از نوع تجهيزات استفاده شده برای دستيابی به شبكه ، مديريت نمايند . با اين كه برخی سيستم های عامل دارای امكانات خاصی در اين رابطه می باشند ، در اغلب شركت های بزرگ می بايست از يك زيرساخت اختصاصی برای تائيد و مديريت دستيابی به شبكه استفاده گردد . پروتكل RADIUS ( برگرفته شده از  Remote Authentication Dial-In User Service   ) ، استانداردی برای طراحی و پياده سازی سرويس دهندگانی است كه مسئوليت تائيد و مديريت كاربران را برعهده خواهند گرفت.مشخصات و نحوه عملكرد پروتكل RADIUS  در  RFC 2865 و RFC 2866 تعريف شده است . پروتكل RADIUS از يك معماری سرويس گيرنده - سرويس دهنده برای تائيد و accounting استفاده می نمايد . پروتكل فوق اطلاعات accounting ، پيكربندی ، تائيد و  مجوزها را بين يك سرويس گيرنده RADIUS و يك سرويس دهنده RADIUS  حمل می نمايد . سرويس گيرنده RADIUS می تواند يك سرويس دهنده دستيابی شبكه ( NAS ، برگرفته شده از network access server ) و يا هر نوع دستگاه مشابه ديگری باشد كه نيازمند تائيد  و accounting است . همانگونه كه اشاره گرديد NAS به عنوان يك سرويس گيرنده RADIUS عمل می نمايد . سرويس گيرنده مسئول ارسال اطلاعات كاربر  برای سرويس دهنده RADIUS است تا بر اساس نتايج برگردانده شده توسط سرويس دهنده ، در خصوص كاربر تعيين تكليف گردد . سرويس دهندگان RADIUS مسئول دريافت درخواست ارتباط كاربر ، تائيد وی و ارسال اطلاعات پيكربندی مورد نياز برای سرويس گيرنده به منظور عرضه سرويس به كاربر می باشند . يك سرويس دهنده RADIUS می تواند به عنوان يك سرويس گيرنده پراكسی به ساير سرويس دهندگان RADIUS و يا ساير سرويس دهندگان تائيد نيز عمل نمايد .  سرويس گيرندگان RADIUS از طريق پورت های 1812 و 1813 پروتكل حمل UDP ( برگرفته شده از User Datagram Protocol ) با يك سرويس دهنده RADIUS ارتباط برقرار می نمايند .

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 333

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت