تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1018
  • بازدید دیروز : 609
  • بازدید کل : 7787011

crm-15-ص


فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد صفحه : 15
به دنیای دیجیتال خو ش آمدید ما دربارة ایتنرنت صحبت کرده ایم .در باره پست الکترو نیکی صحبت کرده ایم،در باره با زار یابی از راه دور ،جدید صحبت کرده ایم . درباره چاپ کردن دیجیتالی صحبت کرده ایم و در باره بعضی تکنولوژیهای جدید که با ز هم می آیند صحبت کرده ایم . همه اینها در C RM چه معنی دارد ؟بدین معنی است که ما وارد دنیای دیجیتال شده ایم . تکنو لو ژی سلاح تعر یف کننده ای است که بر ندگان با ید لبه بران با شند. اینترنت مهمترین پیشرفت در بازاریا بان از خدمات پستی آمریکا است این مهترین قطعه تحولCRM است . طی زمان بخشی از هر تعامل خاص با اینترنت سو کار خواهد داشت ،اما آ ن فقط یک قطعه است. شکل کلی -گلوله جادویی برایCRM –است تکنو لوژی در همه قا لبها است که امرو زه به علاوه آنهایی که فقط روی افق فکری هستند می شنا سیم . البته ما مجبو ریم با نگاهی نز دیکتر به اینترنت آغاز کنیم ،به واسطه همه جا گیر که دوره ما در تاریخ را ارا ئه می دهددر دهه 1920 رادیو برای اهمیتش زمانی که CALRIN COOLIDGE آن را برای رساندن گفتارش در باره آدرس اتحادیه استفاده کرد تشخیص داده شد . در دهه 1960 نیکسون و کندی جایی برای تلویزیون یا بحث سر نوشت سازشان بدست آورند . در دهه 1990 اینتر نت با Starr Report زنده شد اینترنت نفوذی قد رتمند در زندگی ها یمان شد ،و را ههایی که آن از لحاظ فردی بر ما تأثیر می گذارد حتی بیشتر در آینده رشد خواهد کرد . سفر ما ازطریق دنیای دیجیتال فرصتهایی را متعهدی میشود که بر هر چیز که ما می شناسیم تصور می کنیم سایه خواهد افکند. نه فقط برای فروش کالاهای بیشتر بلکه برای ساخت نوعی ارتباط که بما کمک میکند تا مشتریان را به شعبه هایمان به طریقی ببندیم که بهای آنها را اضافه کنیم و فروش و سود را به ما بدهند.

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 5,040 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 126

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت