تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 167
  • بازدید دیروز : 1150
  • بازدید کل : 7787310

کتاب الکترونیک مطمئن باش هرروز زندگیت بهتر میشود!


کتاب الکترونیک مطمئن باش هرروز زندگیت بهتر میشود!

همه چیز از فکر یا همان اندیشه آغاز می‌شود. فکر، باقی که بماند، به احساس تبدیل می‌شود. احساس ما را به رفتار وامی‌دارد، و رفتار است کهنتیجه‌ها و دستاوردهای زندگی ما را رقم می‌زند.

تو دوست عزیز هر روزِ خودت و هر بامدادِ زیبایت را با چه اندیشه‌ای آغاز می‌کنی؟ خودت آنها را انتخاب می‌کنی، یا اجازه می‌دهی دیگران (که ممکن است گویندۀ خبرِ رادیو یا رانندۀ غرغروی تاکسی یا همکاری خسته باشد) برایت آنها را برگزینند؟ سُکانِ هدایتِ زندگی‌ات در دستان خودت است یا دیگران؟

پیشنهادی عالی برایت داریم:

با یک جملۀ هوشمندانه، با یک نکتۀ اندیشمندانه، روزت را آغاز کن. به آن فکر کن و بگذار روزت حول آن شکل بگیرد. دربارۀ آن جمله و آن نکته از خودت سوال کن و بگذار ذهن‌ات پاسخ‌های هوشمندانه را برایت بیابد.

کتاب الکترونیکِ «مطمئن باش: هر روز زندگی‌ات بهتر می‌شود!»، که جلد نخست از مجموعه کتابی است زیرِ عنوان «۹۰ نکتۀ هوشمندانه که همۀ انسان‌های موفق به کار می‌برند»، گزیده‌ای از ۹۰ اندیشۀ هوشمندانه و نکات کاربردی است که با دقت آماده شده‌اند تا از هر روزِ شما یکشاهکار بسازند.

شما هستید که تصمیم می‌گیرید با خواندن هر نکته، از روز و زندگی خود یک شاهکار بسازید. می‌توانید این کتاب الکترونیک را حتی در تلفن همراه خود داشته باشید و هر بامداد در مسیرِ رسیدن به محل کار، یک نکته یا نکاتی از آن را بخوانید. می‌توانید افکار خود در زمینۀ هر نکته و پرسش‌هایی را که به ذهن‌تان می‌رسد، یادداشت کنید تا ذهن شما هر چه بیشتر باز و پویا شود. می‌توانید با اعضای خانواده و همکاران خود، دربارۀ این نکته‌ها صحبت و تبادل نظر کنید.

این نکته‌ها ابزاری است در دست شما، تا هر روز فکر و اندیشۀ خود را با آنها شکل بدهید.


مبلغ قابل پرداخت 11,975 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1067

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت