تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 198
  • بازدید دیروز : 1186
  • بازدید کل : 7832392

کتاب اسرار مرگ و زندگی


کتاب اسرار مرگ و زندگی

روح کلمه ایست به قدمت تاریخ انسان و جوهریست که بیش از هر مسئلۀ دیگر فکر انسان را به خود مشغول داشته است. از قدیم الایام تاکنون از مذاهب گرفته تا فلسفه های پیشرفته و فرهنگ عامه و حتی خرافات دربارۀ روح اظهار نظر کرده اند و ذهن بشر را درگیر مسئله و وجودی نموده اند که به شهادت بزرگترین دانشمندان علوم تجربی خود علم در اواخر قرن بیستم پاسخ جامع و مانعی برای آن ندارد. بطور کلی فلاماریون را عقیده بر آن است که در خلقت ، برتر از خواب و خوراک و پوشاک و بالاتر از کیفیات فیزیکی و شیمیایی پیکر انسانی چیز دیگری هم وجود دارد از قرون اولیه بسیاری از علما و افراد معمولی اجتماع بوجود و بقای روح معتقد بودند ولی دلایلی منطقی و قطعی برای اثبات این عقیده نداشتند . فلاماریون در طی مطالعات نجومی و فلسفی و فیزیولوژی ( وظایف الاعضا ) در صدد کاوش و جستجوی قضایای روحی بر آمده است . با بسیاری از دانشمندان کشور های مختلف اروپا مکاتبه داشته و بدین وسیله مجموعه از حوادث روحی تهیه کرده است که شماره ی آن بر چند هزار بالغ می گردد .شمه ی از این حوادث روحی را در کتاب ( اسرار مرگ ) نقل میکند و از آن نتیجه میگیرد که در خلقت روحی وجود دارد و ناچار باید در مقابل آن ایمان بیاوریم . شخصی مدعی بود که اگر چشم او را ببندند با اینحال میتواند بخواند . عده ی از علما گرد آمدند و با وسایل دقیق چشمان شخص مزبور را بستند بطوریکه به هیچ وجه رویت بوسیله ی چشم میسر نبود ، کتابی را در جلوی او گذاشتند ، آن را باز و شروع بخواندن کرد و غریب تر اینکه اظهار داشت در چند صفحه ی بعد فلان عبارت نوشته شده است و چون بکتاب رجوع کردند گفتار او را صحیح یافتند . چون در این آزمایش تمام وسایل برای جلوگیری از تردستی بعمل آمده بود – یکی از علما از مشاهده این قضایا چنان متعجب شد که بی اختیار فریاد بر آورد من نمی فهمم من نمی فهمم !

 

نویسنده:گامیل فلاماریون

فرمت:pdf

زبان کتاب: فارسی

 

 


مبلغ قابل پرداخت 14,370 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 861

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت