اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 6
تربيت بدنى و تعليم و تربيت از اهداف اوليهٔ تعليم و تربيت، پرورش فرد بهعنوان يک انسان هدفدار و مستقل و خودگردان است. تربيت بدنى با تأکيدى که بر پرورش جسمي، ذهني، هيجانى و برازندگى اجتماعى دارد، در صورت آموزش صحيح و اصولى نقش شايان توجهى را در فرآيند تعليم و تربيت ايفا خواهد کرد. امروزه مسؤوليت خطير بر دوش آنانى است که اوقات بيشترى را با جوانان سپرى مىکنند. اينان اگر تجارب عرضه شدهٔ زندگى جوانان را رضايتبخش، موفق و پرباز سازند تعليم و تربيت به سر منزل مقصور خواهد رسيد. براى تشريح کامل نقش تربيت بدنى در فرآيند تعليم و تربيت، بايد قدرت تربيت بدنى در سه حوزهٔ تربيتى (شناختي، احساسى و روانى حرکتي) مورد بحث قرار مىگيرد. حوزهٔ شناختی قلمرو احساسی حوزهٔ روانی حرکتی فلسفهٔ تربيت در ورزش فلسفه، راهنماى تصميمگيرى است، و ارزش اين قلمرو از تجارب انسانى را روشن خواهد کرد. فلسفه بايد چگونگى هدايت ورزش براى کمک به بشر را در بر گيرد. و همچنين بايد در تعيين متغيرهاى ورزش تربيتى و ورزش خازج از قلمرو رسمي، ورزش مدارس، کالجها و ساير مؤسسات تربيتى کمک کند. فلسفه بايد به شناخت تاريخ ورزش و آثار مختلف آن در طول سالها کمک کند و نشان دهد چگونه از مقررات سوءاستفاده شده و آنها براى انسان زيانبار گشتهاند. يک فلسفه همچنين راه رسيدن به اجراى برتر در قلمرو قهرمانى را نشان مىدهد. اصول اصل اول اصل دوم اصل سوم اصل چهارم اصل اول. بازآموزى قهرمانان براى نيل به يادگيرى شناختي، روانى حرکتى و عاطفى. در تعليم و تربيت، يادگيرى شناختي، روانى حرکتى و عاطفى براى قهرمانان اهداف باارزشى هستند. ثابت شده که يادگيرى شناختى مثلاً آگاهى از قوانين، قوانين نقل و انتقال، راهبردهاى بازي، مسائل مربوط به اقتصاد، سياست، و همبستگىهايى که بين ورزش و جامعه وجود
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان