اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 16
بخش حمل و نقل ايالات متحده اداره راه آهن فدرال نتايج تحقيق T-16 : واگن تحقيقاتي پرسرعت FRA خلاصه : در نوامبر سال 2000 ،اداره راه آهن فدرال (FRA) عمليات ساخت واگن تحقيقي پرسرعت T-16 (شكل 1) را آغاز كرد تا روش هاي ايجاد حمل و نقل ايمن تر و روان تر مسافر و روشهاي ايجاد قطارهاي باري با سرعت بيشتر را مورد بررسي قرار دهد . ادارة پژوهش و توسعه FRA ، T-16 را جهت مطالعه رفتار ديناميكي چرخ - ريل مورد استفاده قرار مي دهد ، تا روش هاي بهبود معاينه فني قطعات را مورد بررسي قرار داده و كريدورهاي ريلي پرسرعت را مورد ارزيابي قرار دهد . همچنين T-16 به Amtrake مسئولان مسافري محلي و منطقه اي ، و راه آهن هاي شخصي در تشخيص مسيرهايشان كمك كند . T-16 نخستين واگن مسافري خط متروي Amtrak است كه به تكنولوژي پيشرفته با قابليت هايي براي سنجش و جمع آوري داده ها در سرعت هايي تا 160 مايل بر ساعت ، مجهز گرديد . قابليت اندازهگيري و سنجش در برگيرندة هندسة قطعه. نيمرخ رأي ريل ، كيفيت حركت ، نيروهاي چرخ - ريل مي باشد . سابقه و زمينة اوليه در سپتامبر 1998، FRA استانداردهاي ايمني قطعه اوليه خود را براي عملكرد در سرعتهاي بيش از 110 مايل بر ساعت ، منتشر كرد سه كلاس جديد قطعه ايجاد شد (كلاس هاي 7 ، 8 و 9) ، كه شرايط را براي عملكرد قطعه در سرعت هاي تا 200 مايل بر ساعت فراهم مي كرد . اين استانداردها ، در پي نياز به عملكردهاي با سرعت زياد در ايالات متحده ، بخصوص سرويس «اسلا» در كريدور شمال - شرق از واشنگتن تا بوستون ، كه حداكثر سرعت به 150 مايل بر ساعت مي رسد ،ايجاد گرديد. جهت ارزيابي بهتر پتانسيل سرعت براي كريدورهاي پرسرعت طرح ريزي شده، جهت آگاهي يافتن از عملكرد سريعتر «امتراك» در كريدور شمال - شرق ، و جهت
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 4,032 تومان