اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 7
با بحث درباره چگونگي طراحي و ساخت موتور آغاز شد چالش دوباره درباره پروژه ال-90 گروه خودرو: پروه ال - 90 در زمينه ساخت موتور در داخل كشور به چالش جديدي كشيده شد. به گزارش خبرنگار دنياي اقتصاد به مديرعامل شركت تحقيقات، طراحي و توليد موتور ايرانخودرو توليد موتور مورد نياز پروژه ال - 90 را به منزله ساخت داخل ندانسته و آن را رد كرده است. محمد زالي گفت: توليد موتور به اين شكل نيروهاي متخصص ايراني را قادر نميسازد كه به هيچ دانش فني جديد دست يابند. مديرعامل شركت تحقيقات، طراحي و توليد موتور ايران خودرو گفت: موتور ال-90 با مالكيت رنو به ايران سفارش داده شده و اجازه توليد موتور از سوي رنو به ايران امتياز نيست، بلكه زماني اين امتياز محسوب ميشود كه مالكيت براساس طراحي باشد.وي ادامه داد: درباره موتور ال-90 تنها ما اطلاعات فني را به صورت متن فني رنو بررسي كرديم و آن را مورد ارزيابي عملي قرار ندادهايم كه اين يك نقص بزرگ براي پروژه است. وي تاكيد كرد: افتخار نيست كه موتور يا ميللنگ ال-90 را داخل سازي كنيم، چون مالك آن شركت رنو است مهم اين است كه ما خود داراي طراحي يك موتور و مالك آن باشيم و به طور حتم براي خودروسازي بايد به سمت طراحيهاي بومي حركت كنيم. وي توضيح داد: در موتور ملي از طراحي تا دانش ساخت موتور را به دست ميآوريم و قطعهسازان ما هم با كمك طرف آلماني پروژه فعال ميشوند كه از اين نظر اين پروژه بسيار تكامل يافتهتر از ال -90 است. مدير مركز تحقيقات موتور ايرانخودرو در مورد ميل لنگ پژو گفت: آنها بعد از چهار سال نقشه را به ما ميدادند و ما توليد ميكرديم و آن هم با اجازه پژو كه اين كار حتي مهندسي معكوس هم نيست چه برسد به انتقال دانش فني. از سوي ديگر رضا دانش فهيم مديرعامل شركت
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان