تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1479
  • بازدید دیروز : 1349
  • بازدید کل : 7835022

تجربه كردن آموخته هاي ذهني درفعاليت هاي ومهارت آموزي آموزش اصول که تفاوت اندکی با آموزش مفهوم براساس مراحل هفت گانه یادشده دارد


فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد صفحه : 9
تجربه كردن آموخته هاي ذهني درفعاليت هاي ومهارت آموزي آموزش اصول که تفاوت اندکی با آموزش مفهوم براساس مراحل هفت گانه یادشده دارد ،  نگاهی بیندازیم . روش آموزش اصول  درتوضیح مراحل آموزش اصول .....  ، این اصل به عنوان نمونه ،  موردتوجه قرارگرفته است : " درزبان انگلیسی ، صورت جمع اکثراسم هابااضافه کردن S   به آخراسامی مفرددرست می شود . " مرحله (1) عملکردی راکه پس ازآموزش اصل ازیادگیرنده انتظارداریددرآغازدرس بیان کنید . در اینجا نیز معلّم بایدهدف درس خودرابرحسب عملکردیادگیرندگان به دقّت توصیف کند . هدف آموزشی بالارامی توان به این نحوبیان کرد : وقتی معلّم اسامی مفردزبان انگلیسی رابه دانش آموزمی دهد ، اوباید بتواندبااضافه کردن  حرف  Sبه آخرآن ها، صورت جمع آن اسامی رادرست کند . مرحله (2) معین کنیدکه برای یادگیری هراصل دانستن ویادآوری کدام مفاهیم ازسوی یادگیرنده ، ضروری است . آن طورکه قبلاًگفتیم ، هراصل ازترکیب چندمفهوم به وجودمی آید.ازاین رو ، پیش ازآموزش اصول باید مفاهیم تشکیل دهنده آن هارامشخّص کنیم و مطمئن شویم که یادگیرندگان این مفاهیم رابه خوبی می دانند. یعنی بایدبه تعیین ]  پیش نیازها [ ورفتارهای ورودی لازم وسنجش این رفتارها( سنجش آغازین ) اقدام نماییم . برای یادگیری اصل موردنظرما، دانستن این مفاهیم ازسوی دانش آموزان ضروری است : صورت جمع ، اسامی ، درست شدن بااضافه کردن ، حرف  S و کلمه ی مفرد . علاوه بردانستن مفاهیم تشکیل دهنده ی اصل ، گاه اتفاق می افتدکه برای یادگیری یک اصل چندین اصل دیگرنیزبایدقبلاًآموخته شده باشند . گانیه (1977) گفته است که چندین اصل برروی هم تشکیل یک سلسله مراتب می دهند که درآن یادگیری دویا چند اصل برای یادگیری اصل سطح بالاترجنبه پیش نیازداشته باشد . بنابراین معلّم بایدپیش ازآموزش یک اصل ، ازطریق تحلیل آن (تحلیل تکلیف ) به تعیین کلیه مفاهیم واصول پیش نیازآن اقدام کندواطمینان حاصل کندکه دانش آموزان قبل ازشروع یادگیری اصل موردنظر، آن پیش نیازهارابه خوبی یادگرفته باشند .مرحله (3) یادگیرندگان رادریادآوری مفاهیم تشکیل دهنده اصل موردنظریاری دهید . دراصل مورد نظر ما ، به این روش می توان به

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 4,536 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 222

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت