اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 5
تاریخ علم رایانه از ویکیپدیا، دانشنامهٔ آزاد پرش به: ناوبری, جستجو تاریخچه علم رایانه خیلی قبل از نظم و انظباط پیشرفته علم رایانه که در قرن بیستم ظاهر شدهاست ٬ آغاز شدهاست . این ترقی از اختراعات مکانیکی و تئوریهای ریاضی به سمت عقاید و ماشینهای مدرن پیشرفتهاست و یک رشته آکادمی بزرگ و پایه یک صنعت جهانی خیلی بزرگ را تشکیل دادهاست . فهرست مندرجات [نهفتن] ۱ در آغاز تاریخ ۱.۱ در آغاز محاسبات ۲ الگوریتمها ۳ منطق دودویی ۴ ماشین تحلیلی ۵ تولد علم رایانه ۶ نظم و انظباط غیر منتظره ۶.۱ اساس تئوری ۷ شانون و تئوری اطلاعات ۸ وینر و فیزیولوژی ۹ اولین اشکال رایانه ۱۰ علم رایانه ۱۱ خلاصه تاریخچه ۱۲ منبع [ویرایش] در آغاز تاریخ [ویرایش] در آغاز محاسبات سریع ترین ابزار شناخته شده برای استفاده در محاسبات ٬ چرتکه بودهاست . و آن فکر در حدود 2400 سال قبل از دوران فعلی در شهر بابل اختراع شده بود . سبک اصلی آن با خطوط رسم شده توسط سنگریزهها به روی شنها استفاده میشدهاست . این اولین کامپیوتر شناخته شده و پیشرفته ترین سیستم محاسباتی شناخته شده تا 2000 سال پیش در یونان است . آباسی مدرن تری طراحی ابزار محاسباتی است که هنوز هم مورد استفاده قرار میگیرد .در 1115 سال پیش از دوران فعلی ٬ در چین باستان ارابه بندکشی جنوبی اختراع شده بود . آن اختراع اولین مکانیزم چرخ دنده شناخته شده بود که در چرخهای گوناگون مورد استفاده قرار میگرفتهاست و بعدا در کامپیوترهای قیاسی یا آنالوگ استفاده شدند . بعلاوه ٬ در حدود دو قرن پیش از دوران فعلی چینیها چرتکه ماهرتری را اختراع کردند .در سدهٔ پنجم پیش از دوران فعلی در هند باستان ٬ پانینی متخصص گرامر ٬ دستور زبان سانسکریت را در 3959 قانون شناخته شده قاعده دار وتدوین کردهاست . مثل آشتادهایی(Ashtadhyayi) که سیار فنی اسلوب داده شده بود . پانینی از قوانین
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 2,520 تومان