تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 549
  • بازدید دیروز : 609
  • بازدید کل : 7786542

پرورش شتر در مناطق


فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد صفحه : 2
پرورش شتر در مناطق گفته می‌شود بیش از ۷۵ درصد از شترهای جهان در كشورهای اسلامی پرورش داده می‌شوند و این درحالی است كه ایران از نظر پرورش شتر در دنیا مقام بیستم و در آسیا رتبه هفتم را دارد. شتر یكی از حیواناتی است كه از میلیون‌ها سال پیش خود را با مناطق خشك و كویری تطبیق داده و پرورش شتر یكی از مشاغل كویرنشینان به حساب آمده كه با احیای آن می‌توان علاوه بر تامین گوشت و شیر كویرنشینان برای این قشر محروم ایجاد كار و اشتغال‌زایی كرد. آنچه از گفته‌های متولیان و دست‌اندركاران پرورش شتر در سال‌های گذشته برمی‌آید این است كه متاسفانه پرورش شتر نیز همچون برخی محصولات كشاورزی و دامی در كشور مظلوم واقع شده و مزیت‌های پرورش این حیوان از نظر دور مانده است به‌طوری‌كه دكتر مجتبی نوروزی چندی پیش گفته بود عدم توجه كافی نهادهای دولتی و غیردولتی سبب شده است كه پرورش شتر در كشور در حاشیه قرار گیرد. نوروزی معتقد است: ذائقه مردم در ترجیح گوشت نشخواركنندگان كوچك، ‌عدم استفاده از گوشت شتر در صنایع كنسروسازی و صنایع گوشتی، عدم بهره‌وری صحیح و كار‌آمد از شیر شتر، نظام سنتی شترداری و چرای آزاد شتر در بیابان‌های كشور از عوامل روند كند توسعه شترداری در كشور محسوب می‌شود. رییس سازمان دامپزشكی كشور عدم توجه كافی نهادهای دولتی و غیردولتی را مسبب در حاشیه قرار گرفتن پرورش شتر در كشور می‌داند. "شتر حیوان خاصی است كه با شرایط سخت آب و هوایی سازگاری دارد به‌طوری كه این حیوان می‌تواند به حفظ و احیای مراتع بیابانی كمك كند". این مطلب گفته دكتر عبدالحسین دلیمی ـ رییس موسسه تحقیقات و سرم‌سازی رازی است كه درباره شتر مطرح كرده و در ادامه گفته است: شتر در مقایسه با گاو ضریب تبدیل بالاتری دارد ضمن این كه شتر در قیاس با گوسفند و بز نسبت به وزنش ماده خشك كمتری مصرف می‌كند.

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 720

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت