تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8952
  • بازدید دیروز : 2936
  • بازدید کل : 7815517

معماران-عصر-ديجيتال


فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد صفحه : 9
معماران عصر ديجيتال (22) انديشه هاي مايكل پورتر بخش دوم و پاياني Mas_binesh@hotmail.com ترجمه و تدوين : مسعود بينش به راهبرد هزينه برمي گرديم. آيا راهبرد پيشروبودن در هزينه هيچگونه ريسكي دربرندارد؟ - البته پيشرو بودن در هزينه فشارهاي شديد بر شركت جهت حفظ موقعيت خود مي آورد. اين امر به معناي سرمايه گذاري مجدد در تجهيزات مدرن، به دورريختن دارائيهاي مستهلك، اجتناب از افزايش خطوط توليد و هوشيار بودن نسبت به پيشرفتهاي فناوري است. - مي توانيد مثالي در اين زمينه بزنيد؟ - نمونه كلاسيك آن شركت فورد در دهه 1920 است كه با كاستن از مدلها و گونه هاي مختلف، تجهيزات خودكار پيشرفته و تلاش براي دستيابي به كاهش هزينه ازطريق آموزش به نوعي پيشرو بودن غيرقابل انكار در هزينه دست نيافته بود. وقتي تمايل مشتريان به پرداخت بهاي بيشتر براي داشتن خودرو با ويژگيهاي بيشتر پديد آمد، شركت جنرال موتورز با راه اندازي خط كاملي از مدلها خود را براي بهره برداري از اين تحول آماده كرد، اما باتوجه به انعطاف ناپذيري كه به دليل سرمايه گذاريهاي سنگين جهت به حداقل رساندن هزينه يك مدل قديمي انجام گرفته بود، شركت فورد با هزينه هاي بسياري جهت تعديل مجدد راهبرد روبرو شد. - خطرات ناشي از راهبرد تمايز چيست؟ - يك شركت ممكن است به تمايز دست يابد، با اين حال، تمايزيافتگي معمولا تفاوت قيمت را نيز به همان اندازه حفظ خواهدكرد. پس اگر درنتيجه تغييرات فناوري يا صرفا عدم توجه، هزينه شركت تمايزيافته بيش از حد افزايش يابد ممكن است شركت كم هزينه در موقعيتي قرارگيرد كه قادر به اعمال بيشترين فشار بر حريف باشد. - شما براي راهبردهاي رقابتي، دو رويكرد تهاجمي و دفاعي را قائل هستيد. بيشتر توضيح دهيد. -يك راهبرد رقابتي موثر ممكن است باعث ايجاد نوعي اقدام دفاعي يا تهاجمي جهت تثبيت موقعيت شركت درمقابل پنج عامل رقابتي گردد. در رويكرد دفاعي، مي توان راهبرد را به عنوان

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 4,914 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 692

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت