تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 857
  • بازدید دیروز : 609
  • بازدید کل : 7786850

نقش روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 113
بسم الله الرحمن الرحیم نقش روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی استاد راهنما: دکتر مجتبوی D.R MOJTABAVI گردآورندگان: امیر عرب کوهستانی-سید فرشید نخلبندان AMIR KUHESTANI & FARSHID NAKHLBANDAN (چشم انداز گذشته در ترسیم چشم انداز درست آینده موثر می باشد.) مقام معظم رهبری اولين حادثه استثنايي بعد از ورود اسلام « بعد از ورود اسلام به ايران ، حادثه مشروطيت ، يک حادثه استثنايي است چون براي اولين بار اين فکر را که مملکت متعلق به مردم است و مردم هم حقي دارند و بايد خواست آنها هم بايد تاثيري داشته باشد ، مطرح کرد . » « در طول سال هاي متمادي ، نهضت مشروطيت ، اولين حادثه استثنايي بعد از ورود اسلام است. البته در ورود اسلام فضا به کلي تغيير پيدا کرد اما خيلي زمان نگذشت که مجددا همان شيوه هاي استبدادي گذشته به شکل ديگري در کشور حاکم شد ليکن مشروطيت اين را شکست، بنابراين مشروطيت حادثه بسيار مهمي است . » تاثیر مشروطه بر انقلاب اسلامی : « ما انقلاب اسلامي را که يک حادثه عظيم تاريخي شکننده خيلي از بنيان هاي غلط کهن باقيمانده بود ، ديديم ، اما به اهميت حادثه مشروطيت توجه نکرديم ، يقينا اگر آن حادثه نبود، ما امروز نمي توانستيم چنين کاري را صورت بدهيم و اين انقلاب به وجود نمي آمد بنابراين حادثه مشروطيت خيلي مهم است . » الف ) عوامل انحراف از مشروطيت : 1 – کنار زدن علما: « مثلا پيش از اين در کشور خود ما ، انقلاب مشروطيت بود . اما بعد از پيروزي ، هنگامي که علما را کنار زدند ، از مسير منحرف شد و مشروطيت به جايي رسيد که رضاخان قلدر به فردي که ضد همه آرمانهاي مشروطه خواهي بود ، به حکومت رسيد . » 2- عوامل انگلیس و روشنفکران: 3 – انحراف از موازين ديني: 4 – اشتباه در تشخيص حق از باطل : 5- استعمار انگليس : 6 – روشنفکران قدرت طلب و درباري و نسخه های غربی: 7 – هرج و مرج طلبي : ب ) تحريف در تدوين تاريخ مشروطه : امروز هم تحریف تاریخ مشروطیت ادامه دارد عوامل موثر در تحریف مشروطه : تلاش برای ثبت واقعیتها به دور از تحریف: ج ) حقایق مغفول واقع شده 2- ظلم به روحانیت در ثبت تاریخ مشروطیت: 3- ظلم مضاعف به شیخ فضل الله: 4- بيگانه ستيزي مشروطه: 5- استبداد ستیزی مشروطه: 6 – اهداف واقعی مشروطه خواهان : علما و پيروزي انقلاب اسلامي ب) اهميت داخلي: علل پيروزي انقلاب اسلامي: نقش علماء و بزرگان: ارتباط متقابل علماء با مردم: نقش روحانیون در نهضت هاى اسلامى نقش امام موسی صدر در پیروزی انقلاب اسلامی ایران 1. سفر به واتیکان برای آزادی امام خمینی 2. کمکهای مالی و اقتصادی 3. ارتباطات تشکیلاتی 4. پناه مبارزین 5. مذاکره با امیر عبدالله و مصاحبه امام خمینی با لوموند 6. سخنان امام موسی صدر درباره انقلاب ایران نقش روحانيت و مرجعيت شيعه در شكل‌گيري نهضت مشروطه و انقلاب اسلامي در مصاحبه با حضرت آيت‌الله استادي ژوزف نوز بلژيكي و عده‌اي از خارجيهاي مقيم ايران و اعضاي خانواده ايشان با لباس روحانيت و مليتهاي مختلف در يك محفل بالماسكه آيت‌الله سيدمحمد طباطبايي آيت‌الله عبدالله بهبهاني گروهی از تجار مشروطه‌خواه با فرمان مشروطيت در خانه حاج امين الضرب ميرزاعلي اصغرخان امين السلطان صدر اعظم دوره استبدادو رييس الوزراي عصر مشروطه اعضای اصلی ساواک در سردخانه که در پشت بام مدرسه رفاه اعدام شدند. پدر آیت الله القانی پدر آیت الله القانی دستگیری یکی از اعضای ساواک در سال 57 عباس امیر انتظام(قدیمی ترین زندانی سیاسی ایران) آیت الله مفتح هویدا در سردخانه یکی از طرفداران شاه که در شهر گردانده می شود.

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 61,698 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1014

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت