تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 204
  • بازدید دیروز : 1761
  • بازدید کل : 7837183

مديريت توليد و عمليات


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 65
مديريت توليد و عمليات به نام خداوند جان و خرد مديريت توليد و عمليات منابع: مدیریت کارخانه، دکتر سید حسینی طرح ریزی واحدهای صنعتی، جیمز اپل طرح ریزی واحدهای صنعتی و جریان مواد، هادی فرقانی طرح ریزی واحدهای صنعتی، دکتر آصف وزیری مدیریت تولید و عملیات، دکتر علی محمدی مدیریت تولید و عملیات، دکتر الوانی پل ارتباطی وب سایت: Ejavanmardi.ir ایمیل: Javanmardi.ehsan@gmail.com فصل اول مقدمه توليد؟ عمليات؟ مديريت؟ مديريت عمليات(Operation Management) طراحي، اجرا و نظارت بر سيستم هاي سازماني با استفاده از روشهايي چون تجزيه و تحليل جريان كار، برنامه ريزي توليد، كنترل موجودي و كنترل جامع كيفيت به منظور نزديك كردن فعاليت هاي مؤسسه با نيازهاي بازار. مديريت توليد و عمليات به مجموعه اي از فعاليتها اطلاق مي شود كه منابع در دسترس را به كالا و خدمات تبديل مي نمايد. جايگاه توليد و عمليات در سازمان : خدمات؟ سهم نيروي انساني شاغل در صنعت و خدمت : طيف كالا و خدمت : سازمان به مثابه يك سيستم: سير تحولات مديريت : سير تحولات مديريت(ادامه) : مدير عملياتي؟ وظايف مدير عملياتي : سيستم عمليات را شناخته و به طريقي آن را به كار گيرد كه حداكثر نتيجه از منابع و امكانات سازمان حاصل شود. مسؤوليت عمليات تغيير و تبديل ورودي به خروجي را بر عهده دارد. وظايف اصلي مديريت شامل برنامه ريزي براي تعيين اهداف آتي، انجام پيش بيني هاي لازم، سازماندهي فعاليت ها، كنترل و نظارت به منظور اطمينان يافتن از تحقق هدفها و ايفاي نقش استراتژيك را عهده دار مي باشد. Key Decisions of Operations Managers What What resources/what amounts When Needed/scheduled/ordered Where Work to be done How Designed Who To do the work فصل دوم فرآیند ایجاد یک واحد صنعتی فرآیند ایجاد یک واحد صنعتی فرآیند ایجاد یک واحد صنعتی كليد طراحي كارخانه[ PQRST ] انواع روش های توليد توليد محصولی استقرار فرآیندی (کارگاهی) موارد استفاده استقرار براساس ثبات محل روش استقرار گروهی (سلولی) Group technology حذف ضايعات عيوب صفر استفاده از JIT تيم هاي چند منظوره کاهش لايه هاي سازماني رهبري تيمي سيستمهاي اطلاعاتي عمودي بهبود مستمر سيستم كششي توليد كيفيت بالاي محصول و ساخت براساس پسند مشتري بسيج استعدادها و توانايي هاي اصلي قابليت ارتقا در محصولات پاسخگويي به جامعه و مسائل محيطي تلفيق تكنولوژي هاي مختلف پاسخ به تغييرات و عدم اطمينان ها ادغام درون سازماني و برون سازماني فصل سوم تعریف طراحی محصول پیش نیازهای طراحی محصول: در واقع این مرحله شناخت محصول است شناخت دوره ی عمر محصول معرفی در این دوره کسی از محصول شناخت ندارد و رغبتی هم برای خرید ندارد. در این مرحله بسیاری با شکست مواجه می شوند. شرکت به خرده فروشان تخفیف می دهد و تبلیغات زیاد مورد نیاز است. در این مرحله حتی شاید شرکت ضرر بدهد. خرده فروشان تا حد امکان از خرید و انبار کردن محصول خودداری می کنند. نقش مهندسان کارخانه اینجا معلوم می شود. رشد هدف در این مرحله افزایش حجم توزیع در بازار و جلب اعتماد است. در این مرحله مشتریان محصول را آزمایش می کنند و در صورت کیفیت مشتری دائم می شوند. Delay داریم در اين مرحله فروشنده قيمت كالا را كمي بالا مي كشد. در مرحله ی معرفی قیمت را تا جایی که حداقل ضرر را داشته باشیم پایین می آوریم. اما در مرحله رشد قیمت باید حداقل هزینه را پوشش دهد. در این مرحله به هیچ عنوان نباید کمبود به وجود آید. در مراحل تولد (معرفی) و رشد نباید توقع سود داشت. بلوغ: در اين مرحله نرخ رشد كل بازار رو به كاهش مي نهد. نقش کیفیت محصول تعیین کننده است. افزایش هزینه های بازاریابی  در این دوره رقابت کاملاً محسوس است و باید قیمت ها شکسته شود. ارائه محصول جدید: به محض مشاهده کاهش سود شرکت باید به دنبال تحقق به تولید محصول جدید برود. شرکت های رقیب در این مرحله محصولشان به بازار می رسد. شركت بايد به دنبال تحقيق و توسعه در محصول باشد. نقش اساسی را بازار یابی ایفا می کند. اشباع: (در این مرحله حداکثر تقاضا را داریم) اما حداکثر سود را نداریم. در این مرحله عرضه > تقاضا فروش شرکت اصلی به دلیل وجود رقبا کم می شود. رقابت بر سر کیفیت، قیمت و بازاریابی است. توليد كننده در اين مرحله بايد به فكر ايجاد تنوع و تغيير در محصول باشد نزول: تقاضا و فروش با سرعت زیادی کاهش می یابد. ممکن است کالاهای جدید نیاز مشتریان را برآورده نسازد  حمایت از محصول بستگی به تثبیت هزینه ها دارد. نقش حسابداری صنعتی برای صرفه جویی در هزینه ها مهم است. مرگ: کاهش تقاضا به گونه ای می شود که دیگر تولید محصول از توجیه اقتصادی برخوردار نیست. دلایل: ورود تکنولوژی جدید، تغییر سلیقه مشتری، فرهنگ مشتری، رقبا و . . . مهندسی محصول مراحل طراحی محصول آنالیز ارزش چه قطعاتی بهتر است خریداری شوند؟ چه قطعاتی بهتر است تولید شوند؟ تصمیم گیری در قبال خرید یا تولید بر اساس تکنولوژی محصول فصل چهارم عوامل موثر بر تصميمات مكان يابي انتخاب محل كارخانه فصل پنجم پیش بینی روش های کیفی

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 35,490 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 890

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت