تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 969
  • بازدید دیروز : 1150
  • بازدید کل : 7788112

عاملهاي هوشمند


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 59
عاملهاي هوشمند هوش مصنوعي Artificial Intelligence فهرست عامل خواص محيطهای وظيفه برنامه های عامل عامل: به هر چيزي اطلاق مي‌شود، که قادر به درک محيط پيرامون خود از طريق حس‌گرها(sensor) و اثرگذاري‌ بر روي محيط از طريق اثرکننده‌ها (effector) باشد. environment ? agent sensors effectors percepts actions عاملهای هوشمند عامل حسگرها محرکها ? محيط ادراک ها فعاليت ها عامل عوامل انساني sensor: گوش، چشم، ديگر ارگان‌ها effector: دست، پا، بيني، اندام‌هاي ديگر عوامل روباتيک sensor: دوربين، يابنده‌هاي مادون قرمز effector: موتور- چرخها--بازوها عامل نرم افزاري: 1.effector:فشرده شدن كليد-بيت هاي(01101(- 2-effector:نمايش روي صفحه كليد-رمزگذاري(abc) عاملهای هوشمند تابع عامل رفتار عامل توسط تابع عامل توصيف ميشود که هر دنباله ادراک را به يک عمل نقش ميکند. دنباله ادراکي تاريخچه وسابقه کامل هر چيزی است که عامل تاكنون درک کرده است. عمل دنباله ادراک : تابع عامل تفاوت percept و percept sequence The vacuum-cleaner world Environment: square A and B Percepts: [location and content] e.g. [A, Dirty] Actions: left, right, suck, and no-op برنامه عامل(مبتني بر جدول) برنامه عامل(واكنشي ساده) function REFLEX-VACUUM-AGENT ([location, status]) return an action if status == Dirty then return Suck else if location == A then return Right else if location == B then return Left 12 عاملهای هوشمند 13 14 تفاوت ميان منطقي بودن و دانش کل (omniscience): عامل داناي کل معني خروجي واقعي اعمال خود را دانسته و بر پايه آن عمل مي‌کند اما دانش کل در واقعيت غيرممکن است. اگر معين کنيم که هر عامل هوشمند همواره بايد همان کاري را انجام دهد که در عمل مناسب است، هيچگاه نمي‌توان عاملي را طراحي نمود که اين مشخصات را مرتفع سازد. 16 عاملهای هوشمند قابل دسترسي در مقابل غيرقابل دسترسي محيط قابل دسترسي: محيطي که عامل آن توسط ابزار حس‌کننده‌اش امکان دسترسي به وضعيت کامل محيط را داشته باشد. محيط قابل دسترسي راحت است، زيرا عامل نيازمند دستکاري هيچ وضعيت داخلي براي حفظ دنيا را نخواهد داشت. قطعي در مقابل غير قطعي محيط قطعي: محيطي است که اگر وضعيت بعدي محيط بوسيله وضعيت کنوني و اعمالي که با عامل‌ها انتخاب گردد، تعيين شود. بهتر است به قطعي يا غير قطعي بودن محيط از ديدگاه عامل نگاه کنيم. 23 اپيزوديک در مقابل غير اپيزوديک محيط اپيزوديک (episodic)، تجربه عامل به اپيزودهايي تقسيم مي‌گردد. هر اپيزود شامل درک و عمل عامل است. کيفيت اعمال آن تنها به خود اپيزود وابسته است. محيط‌هاي اپيزودي بسيار ساده‌ترند زيرا عامل نبايد به جلوتر فکر کند. ايستا در مقابل پويا محيط پويا: محيطي که در حين سنجيدن عامل تغيير مي‌کند. محيط نيمه‌پويا: محيطي که با گذر زمان تغيير نمي‌کند اما امتياز کارايي تغيير مي‌کند. محيط‌هاي ايستا براي کار ساده هستند زيرا عامل نياز به نگاه‌کردن به دنيا در حين تصميم‌گيري عملي نداشته و همچنين در مورد گذر زمان نيز نگران نمي‌باشد. گسسته در مقابل پيوسته محيط گسسته: اگر تعداد محدود و مجزا از ادراک و اعمال بوضوح تعريف شده باشد. - بازي شطرنج گسسته است. - رانندگي تاکسي پيوسته است. سخت‌ترين حالت در بين حالات موجود براي محيط: غير قابل دسترسي، غير اپيزوديک، پويا و پيوسته 33 35 (1) Table - Driven - Agent 1- function TABLE- DRIVEN- AGENT (percept) return action 2 - static: 3 - percepts, a sequence,initially empty 4 - table , a table,indexed by percept sequences, initially fully specified 5 - append percept to the end of percepts 6 -action lookup (percepts,table) 7 - return action The vacuum-cleaner world جنبه‌هاي مختلف يک عمل، انواع مختلف برنامه‌هاي عامل را پيشنهاد خواهد کرد. براي مثال، 4 عامل را مورد بررسي قرار مي دهيم: عامل‌هاي واکنشي ساده عامل‌هايي که اثرات دنيا را حفظ مي‌کنند عامل‌هاي هدف‌گرا عامل‌هاي سودمند AGENT- BASE-PROGRAM 1- function SKELETON- AGENT (percept) returns action 2 - static: 3 - memory, the agent memory of the world 4- memory  Update -Memory(memory,percept) 5 - action  Choose- Best- Action(memory) 6 - memory  Update- Memory(memory,action) 7 - return action عاملهای واکنشی ساده (2) Simple Reflex Agents عاملهای هوشمند (2) Simple Reflex Agents عاملهای هوشمند (3) Reflex Agents with State عاملهای هوشمند عاملهای هوشمند عاملهای هوشمند والسلام

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 14,014 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 520

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت