تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1620
  • بازدید دیروز : 1349
  • بازدید کل : 7835163

طراحي نامناسب محيط كار و ناراحتيهاي اسكلتي و عضلاني ناشي از كار


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 46
طراحي نامناسب محيط كار و ناراحتيهاي اسكلتي و عضلاني ناشي از كار گردن دردهاي ناشي از خمش گردن و چرخش جهت دقت در كار و كنترل كار سبب ايجاد گردن درد مي شود شانه درد شانه درد انجام كار تكراري در بالاتر از حد سر و شانه وارد آوردن نيرو و انجام كار زماني كه بازو و دستها كاملا از بدن دور شده و فاصله گرفته بلند كردن بارهاي سنگين بدفعات زياد در زمان طولاني كمر درد چكيده اي در مورد كمر درد با توجه به اينكه يكي از شايعترين بيماريهاي شغلي به بيماريهاي عضلاني اسكلتي بوده و از بين اين گروه از بيماريها كمر درد شايعترين مي باشد لذا پرداختن به اين بيماري از چند نظر ارزشمند مي باشد از جمله: كمر درد باعث غيبت از كار و بدنبال آن كاهش توليد شده كمر درد باعث تحميل هزينه اضافي جهت تشخيص و درمان كمر درد باعث ناتواني فرد در انجام كارهاي لذت بخش مي شود. آمار هر ساله بيش از يک ميليون کارگر از کمر درد رنج می برند و از هر پنج صدمه ای که در محيطهای کاری اتفاق می افتد یکی از آنها مربوط به صدمات مربوط به کمر است . از طرف ديگر يک چهارم غرامتهایی که به کارگران پرداخت می شود نيز مربوط به اين صدمات بوده است . اگرچه اين هزينه ها نمی تواند جبران درد و رنجی را که با صدمه ديدگان وارد می شود جبران نمايد . ريسك فاكتورهاي آسيب به كمر ريسك فاكتورهاي حاد بيشتر عوامل تروماتيك بوده مانند ليز خوردن، لغزيدن، افتادن، تصادف،زندگي بي تحرك كه گاهي مجبور به جابجائي اجسام باشيم. فشارهاي سنگين و ناجور روي كمر،روش نامناسب حمل اجسام ريسك فاكتورهاي مزمن داشتن وضعيت ناجورستون فقرات هنگام كار، انجام نامناسب حمل اجسام كه همراه با جابجائي مكرر باشد بعلاوه سابقه ژنتيكي و تطابق فيزيكي فرد كه بتواند روي سلامت ستون فقرات اثر بگذارد راههاي كاهش ريسك فاكتورهاي كمر درد حفظ انحناي كمر هنگام جابجائي خوداري از چرخش و خم شدن به اطراف هنگام جابجائي خوداري از حركات جهشي و سريع هنگام جابجائي اجسام استفاده از كمك كننده هاي مكانيكي براي جابجائي اجسام سنگين يا حجيم كاهش ريسك فاكتورهاي كمر درد در خانه نگهداري ستون فقرات در وضعيت نرمال در هنگام انجام كارهاي شخصي مانند ريش تراشيدن، مسواك زدن، حمام بچه ، تعمير ماشين، بيل زدن باغچه و غيره رعايت اصول جابجائي اجسام،استفاده از كمك كنند مكانيكي، كمك از افراد ديگر براي جابجائي اجسام زانو هايتان را خم كنيد نه كمرتان را . اين كار باعث مي شود شما بار را با نيروي پاهايتان بلند كنيد نه نيروي كمر. بار را بغل كنيد. تا حد ممكن بار را به بدنتان نزديك كنيد و به تدريج پاهايتان را صاف كنيد تا به حالت ايستاده در آئيد. از چرخش بدن خود داري كنيد. چرخش بدن باعث مي شود بار بيشتري بر كمر وارد شود و منجر به صدمه جدي شود. مطمئن شويد كه پاها ‏، زانو ها و گشتاور آنها در هنگام بلند كردن بار در يك جهت هستند . پيشگيری از کمردرد ورزشهاي لازم براي پيشگيري از كمر استفاده از كمربند تونل کارپال علل سندرم تونل کارپال علائم در سالهای دهه 90 سندرم تونل کارپال شايعترين بيماری ناشی از کار بوده است. در حال حاضر 8 ميليون آمريکايی به آن مبتلا هستند. در حال حاضر 25% کاربران کامپيوتر به آن مبتلا هستند. زنان دو برابر مردان مبتلا می شوند.

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 13,650 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 434

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت