تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 779
  • بازدید دیروز : 1685
  • بازدید کل : 7828089

ضروریات یک طرح پژوهشی


فرمت فایل: پاورپوینت - ppt Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد اسلاید : 35
Copyright © 2007, 2003 by Mosby, Inc., an affiliate of Elsevier Inc. Slide 1 ضروریات یک طرح پژوهشی پروپوزال طرح تحقیقاتی چیست؟ روشی منظم و سیستماتیک برای طراحی یک پژوهش و انجام مرحله به مرحله آن است. برای انجام هر پژوهش تهیه پروپوزال الزامی است. پروپوزال به محقق کمک می کند که در هر مرحله از کار ارزیابی از اقدام و بازنگری را داشته باشد و بتواند در مطالعات آینده از آن استفاده کند. اولین مرحله تحقیق انتخاب موضوع است روش های انتخاب موضوع تحقیق 1- تجربه های خود فرد 2- اثرات محیط 3-نظریه های علمی 4-پژوهش های سایر محققین 5-سفارش سایر سازمان ها توجه کنید که: موضوع پروپوزال باید: 1- مناسب 2- اجتناب از دوباره کاری 3-قابلیت اجرا 4-مقبولیت سیاسی 5-با صرفه مالی و زمانی 6-داشتن ملاحظات اخلاقی 7-داشتن کاربرد دومین قدم در نوشتن یک پروپوزال انتخاب یک عنوان مناسب است. عنوان مهم است زیرا افراد کمی کل مقاله را می خوانند و فقط از روی عنوان است که مقاله مورد نظر خود را انتخاب می کنند. لذا انتخاب عنوان بسیار مهم است. قلب یک پروپوزال عنوان آن است خصوصیات یک عنوان مناسب مراحل تنظیم یک پروپوزال 1- بیان مساله 2- بررسی متون 3- اهداف و فرضیات 4-طراحی اجرای تحقیق 5-جمع آوری داده ها 6-تجزیه و تحلیل داده ها 7-گزارش نویسی در بیان مسئله چه باید بنویسیم؟ در بيان مسئله Statement of Problem باید مقدمه،اهميت موضوع،ضرورت اجراء وهدف طرح نوشته شود.به مقالات مشابه و مخالف داخلی و خارجی استناد گردد .موضوع باید به نوعی مطرح شود که لزوم انجام آن در ذهن خواننده شکل گیرد و هدف نهایی انجام مطالعه ذکر گردد. شباهت ساختمان یک مقاله علمی با یک پروپوزال مقدمه یا بیان مسئله یک مقاله در مقدمه باید چه بنویسیم ؟ نکات ضروری یک مقدمه در مروری بر مطالعات یا مروری بر ادبیات موجود چه باید نوشت؟ هدف از مروری بر مطالعات قبلی چیست؟ مرحله سوم : اهداف و فرضیات نکاتی که باید در تعیین اهداف رعایت کرد فرضیات سوالات سئوالات پژوهشی Research Questions -1 آیا میزان آگاهی پرستاران بیمارستان طالقانی کرمانشاه از آخرین دستور العمل های CPR 2010 کافی است؟ انتخاب نوع مطا لعه جمع آوری داده ها از نمونه ها انجام می شود جمع آوری داده ها تجزیه و تحلیل داده ها تورش چیست؟ بحث و نتیجه گیری مشخصات یک بحث و نتیجه گیری خوب پیشنهادات ذکر آدرس دانشگاه محل انجام مطالعه تحقیقات دانشجویی را جدی بگیریم چند نکته مهم در نوشتن پروپوزال Copyright © 2007, 2003 by Mosby, Inc., an affiliate of Elsevier Inc. Copyright © 2007, 2003 by Mosby, Inc., an affiliate of Elsevier Inc. Copyright © 2007, 2003 by Mosby, Inc., an affiliate of Elsevier Inc.

قسمتی از متن بالا پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 19,110 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 464

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت