تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 862
  • بازدید دیروز : 1685
  • بازدید کل : 7828172

گل-ميناي-چمني


فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد صفحه : 4
گل ميناي چمني گل و گياه         نام علمي: Bellis perennis     خانواده: COMPOSITAE     گياهي است دائمي و كندرشد كه اغلب به صورت دوساله پرورش داده مي شود. گلها در رنگهاي سفيد و صورتي كمرنگ تا تيره در فصل بهار ظاهر مي شوند. حداكثر بلندي و گستردگي آن به ۲۰-۱۵ سانتيمتر مي رسد.     نيازها: مكان آفتابي يا نيم سايه، خاك سبك با زهكش بسيار خوب، گلهاي پژمرده را مرتبا مي چينند. حداقل دماي قابل تحمل آن ۱۵- درجه سانتيگراد است.     ازدياد: از طريق كاشت بذر در اوايل تابستان در ۶ ميليمتري عمق خاك امكان پذير است. نشاء ها را در آخر تابستان مي توان به باغچه منتقل نموده و به فاصله ۱۵ سانتيمتر از يكديگر كاشت. گياهي است كوچك و علفي داراي برگهاي قاشقي ساقة عريان و فاقد برگ است انواع تانن اسيدoxalic – اينولين كه نوعي پلي ساكاريد و لعاب مواد زريني 1- درمان بيماريهاي تنفسي : دم كرده برگ گل مينا از دم - كرده آن به عنوان كاهنده خون مردگي در زير پوست – آبسه ها و بيماريهاي پوستي استفاده مي شود. ميناي چمني ميناي چمني يا بيليس يکي از پر مصرف‌ترين گياهان فضاي سبزي است که مقاومت خيلي خوبي نسبت به سرما دارد. در بين گياهان زينتي گل‌هاي خيلي كمي نسبت به سرما و برف مقاومت دارند. براي كشت نشايي گياه بذرهاي نسبتاً کشيده و باريک آن، را در يک بستر مناسب در جعبه‌ي كاشت مي‌کاريم. بعد از آنکه گياه 4 برگي شد آن را به يک خاک مساعد و از قبل آماده منتقل مي‌کنيم. البته بهتر است زمان کاشت بذرها در نيمه اول خرداد ماه انجام گيرد كه تا اوايل مهر ماه رشد اوليه رويشي را كرده و در تمام ماه‌هاي پاييز و زمستان به رشد گل دهي خودش ادامه ‌دهد. اين گياه در سرماي زمستان گل مي‌دهد و منظره بسيار زيبايي را بوجود مي‌آورد. ميناي چمني نام علمي:

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 2,016 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 319

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت