تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 791
  • بازدید دیروز : 1221
  • بازدید کل : 7826416

كيفيت-مجلس-خبرگان-از-ابتدا-تاكنون


فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد صفحه : 11
نتيجه گيري انتخاب رهبر كار مهم و اساسي مجلس خبرگان است. جايگاه بسيار رفيع و با عظمتي دارد و در خطرناكترين و حساس ترين لحظه هاي زندگي اين مجلس هست كه بايد به داد مردم برسند و مردم بايد اين انتخابات را دست كم نگيرند و همه اقشار جامعه در انتخابات را دست كم نگيرند و همه اقشار جامعه در انتخابات شركت كنند و افراد صالح و اصلح را انتخاب كنند و براي سرنوشت ملت به مجلس بفرستند. حكومت و نظام ما بر پايه دين الهي استوار است و تا پاي جان از حقوق ملت و استقلال و آزادي تمامي اراضي وطن از اسلام دفاع مي كنند و وظيفه ملت اين است كه با بصيرت چشم هايشان را باز كنند و از خدا ياري بخواهند و ببينند باشيم كه ما را با مسائل داخلي روبرو نكند و وظيفه ما ملت اين است كه در جهت راه دشمن قدمي بر نداريم. و حكومتي كه با بر پايه دين الهي استوار باشد هيچ وقت بيگانگان نمي توانند بر آن تسلط پيدا كنند و مردم با جان و دل از آن حمايت مي كنند دشمن از مجلس مي ترسند ما با شركت در انتخابات دشمن را از پاي در مي آوريم و تسليم خود مي گردانيم به اميد روزي كه آقا امام زمان(عج) پرچم خود را برافرازد دنيا بيفزايد انشاءالله انتخابات 24 آذر بشارتي گرم و پرتلاش حداكثري را نويد مي دهد و در اين ميدان هماي اقبال بر دوش كساني خواهد نشست كه عملكردي خدومانه و گفتاري صادقانه و رفتاري مردم دارانه از خود نشان داده باشند. فهرست فصل اول: فضاي همدلي بخش اول: در خصوص ويژگي هاي مقطع زماني انتخابات خبرگان اول بخش دوم: اولين مجلس خبرگان رهبري(مجلس خبرگان دوم) بخش سوم: تشكيل نخستين مجلس خبرگان رهبري 24 مرداد 1362 فصل دوم: فضاي قهر به پنج مورد اشاره دارد فصل سوم: فضاي متفاوت بخش اول: قشار به شوراي نگهبان بخش دوم: خط تحريم بخش سوم:

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 5,544 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 258

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت