تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 838
  • بازدید دیروز : 1221
  • بازدید کل : 7826463

گرايش-هاي-آينده-در-مهمانداري-11-ص


فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

کتاب سبز - قابل ویرایش ) 

 

تعداد صفحه : 11
گرايش هاي آينده در مهمانداري: انتقال به صنعت مهمانداري: صنعت مهمانداري درميانه ي انتقال بااثر واقعي هررويه ازصنعت به خوبي سهام داران آن است.ماهيت انتقال به مهمان داري تكامل تدريجي آن ازصنعت محصول محوربه صنعت مشتري محوروحساسيت به مارك است. استراتژي محصول محور كه توليدات وسرويس هاي حمايتي درباره ي درك نيازها وخواسته هاي مشتري توسعه مي يابدمي باشد. آنگاه اين محصولات به مشتريان از طريق فروش ،بازاريابي و سيستم هاي توزيع ارائه مي شوند. درآينده جهت مشتري گرا خواهد شددرآينده گرايش به سمت مشتري گرايي دريك سطح فيزيكي بالا خواهد رفت .نيازهاي جسمي وروحي احاطه كننده وخواسته بيشتردقيقي ازمشتري هاي هدف تعريف خواهدشد. هتل ها ازاين بينش براي فروختن يك گستره ي بيشتراز توليدات وسرويس ها ازطريق نام هاي قوي طراحي شده براي متعهد ساختن مشتري براي دوره ي زندگي اش استفاده مي نمايند. اين يك اثردراماتيك برچگونگي عملكرد هاي هتل خواهدداشت: بعضي از شاخه هاي ديگر اينجا داده شده است: *- اعمال معاملاتي زيادمثل رزروكردن ها وديگر اطلاعات كه بيشتر اتوماتيك خواهند شد.پايگاه هاي اطلاعاتي بزرگ به عنوان يك سطح مياني براي دادن هراطلاعات ممكن به مشتري ومدير هتل فعاليت مي كنند. *-فنآوري بالاتري براي اطلاعات شخصي درست واطلاعات سريع وخدمت وجود خواهد داتشت.خود سرويس دهندگي وفنآوري هاي همراه مهمان ها را براي مواجه ي خلاقانه تر با هرسفارش سرويس با هرمشخصاتي توانمند مي سازد. *-هتل ها به راحتي مي توانند توجه مشتري را به ساعات استراحت غروب براي تعامل با انها و درك درست نياز هاي حسي وفيزيولوژيك آنها جلب كنند . *- كاركرد هاي حمايتي مثل حسابداري ، منابع انساني ،رزروها وغيره درمكان هايي درهرجاي دنيا متمركز خواهد شد. براي مثال يك هتل در داكوتاي جنوبي آمريكا ممكن است حسابداري ومديريت دارايي هايش در هندانجام گردد! انعطاف پذيري سازماني براي موفقيت در يك محيط بطورثابت تغيير پذير حياتي اشت آنها بطور ومطابقت پذيري فنآوري را براي تغيير در نگرش ها مي پذيرند.براي مثال ممكن است مهمانان قهوه را درجاي سربسته بخواهند .مهمان

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 5,544 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 421

مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت