اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
کتاب سبز - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 42
دانشگاه آزاد اسلامي واحد طبس (گزارش كارآموزي) موضوع : تونل سازي استاد راهنما : جناب آقاي مهندس رحيمي استاد كارآموزي: جناب آقاي مهندس دوستارگان جناب آقاي مهندس فرشي گردآورنده : محمد حسين نژاد سليمي مهندسي معدن اكتشاف تابستان 87 مقدمه تونل يكي از گزينههاي حتمي در احداث راههاي استاندارد كوهستاني ، ساخت مسيرهاي مترو ، تعداد زيادي از پروژههاي آبي - عمراني (گالري سدها ، تونلهاي انتقال آب و موارد مشابه) ، معادن و ... ميباشد . به همين خاطر و به سبب جايگاه مهم اين صنعت در رشته مهندسي عمران كلياتي از صنعت تونلسازي در اين مختصر ارائه گشته است . در اين مقاله اطلاعاتي كلي ، در زمينه احداث تونل ، با تمركز بيشتر بر روي تونلهاي حمل و نقل ارائه گشته و فنون حفر تونل در انواع زمينها (سست و ريزشي - خاكي و نرم - سنگي) و ماشين آلات مورد استفاده در هر مورد به اختصار معرفي شده است ... در اوایل قرن نوزدهم به منظور عبور از قسمتهای پایین دست رودخانه تایمز هیچ سازه ای موجود نبود و 3700 عابر مجبور بودند با طی یک راه انحرافی 3 کیلو متری با قایق مسیر روترهایت به ویپنیگ را طی کنند. اقدام به ساخت یک تونل نیز به دلیل ریزشی بودن ومناسب نبودن رسوبات کف رودخانه متوقف شد. تا اینکه در حدود سال 1820 فردی بنام مارک ایرامبارد برونل از فرانسه ایده استفاده از سپر را مطرح نمود و در سال 1825 کار احداث تونل بین روترهایت و ویپنیگ را آغاز و علی رغم جاری شدن چند نوبت سیل در سال 1843 آن را باز گشایی نمود. این تونل تامس نام گرفته و اولین تونل زیر آبی بود که بدون هر گونه رودخانه انحرافی حفر شد. در دیگر موارد تونلهای زهکشی بزرگ ، نظیر تونلی با طول 7 کیلو متر در هیل کارن انگلستان ، اهمیت زیادی در توسعه صنعت معدنکاری داشتهاند. البته بررسی تاریخچه
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در جزوه باز آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 21,168 تومان