تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1147
  • بازدید دیروز : 609
  • بازدید کل : 7787140

دانلود کتاب پزشکی هاریسون چاپ20 (2018)


دانلود کتاب پزشکی هاریسون چاپ20 (2018)

کتاب حاضر جدیدترین ورژن اصول طب داخلی هاریسون اثر دن لوئیس لانگو، در زمینۀ بیماری‌های داخلی می باشد که فایل آن جهت دانلود شما عزیزان تهیه گردیده است

 

کتاب اصول طب داخلی هریسون

 

لینک سایت اصلی جهت کسب اطلاعات بیشتر

ویرایش :20

چاپ :2018

اخرین تغییرات - شامل بسیاری از پیشرفت های جدید و پیشرفت های پزشکی بالینی که از آخرین نسخه از هریسون رخ داده است. فصل های مربوط به هپاتیت حاد و مزمن، مدیریت دیابت، درمان های مبتنی بر ایمنی در سرطان، مولتیپل اسکلروز، بیماری های قلبی عروقی، اچ آی وی و بسیاری دیگر، آخرین اطلاعات مربوط به مکانیزم های بیماری، گزینه های تشخیصی و راهنمایی های مخصوص درمان شما را به شما ارائه می دهند مراقبت از بیمار بهینه را فراهم کنید.

 

پوشش کلی از مکانیزم های بیماری: هریسون بر پاتوفیزیولوژی با شدت تمرکز می کند و با هدف اتصال مکانیزم های بیماری به درمان ها. درک فزاینده ای از چگونگی پیشرفت و پیشرفت بیماری ها نه تنها باعث افزایش تصمیم گیری و مراقبت از ارزش بیشتر می شود، بلکه موجب خواندن جذاب و حفظ حافظه می شود. هریسون خلاصه ای از پیشرفت های علمی جدید علمی مانند نقش میتوکندری در مرگ برنامه ریزی شده و ناباروری سلولی، نقش سیستم ایمنی بدن در توسعه و درمان سرطان، تاثیر کاهش تلومر در فرآیندهای پیری و بیماری و نقش میکروبیوم در سلامت و بیماری. شناخت نقش التهاب در بیماریهای قلبی عروقی، مکانیسم دقیق کمبود ايمنی در HIV / ايدز، پریون ها و پروتئین های غلط شده در بیماری های عصبی، و چاقی به عنوان سادگی برای ديابت، فقط چند نمونه از چگونگی ارائه اطلاعات پاتوفيزيولوژي ضروری برای سلامت است حرفه ای ها.

 

تمام بخش های جدید پوشش طیف وسیعی از مناطق جدید و در حال ظهور از علاقه حیاتی به تمام متخصصان مراقبت های بهداشتی. بخش های جدید عبارتند از: مسائل مربوط به جنسیت و جنسیت در پزشکی؛ چاقی، دیابت و سندرم متابولیک؛ و پزشکی مشاوره- علاوه بر این، بخش جدیدی که در زمینه تحقیقات و پزشکی بالینی شامل موضوعات پیشرفته در زمینه تحقیقات و پزشکی بالینی است، شامل مقالات جدیدی در مورد نقش اپیزیونیک در سلامتی و بیماری، استراتژی های رفتاری برای بهبود سلامت، ژنومیک و بیماری های عفونی، فن آوری های جدید درمانی نوروپاتولوژی، و عملکرد تلومر در بهداشت و بیماری و سیستم پزشکی شبکه.

 

فصل های جدید و مهم جدید مانند ارتقاء سلامت خوب، LGBT سلامت، سیستم های بهداشتی، رویکرد مشاوره پزشکی، فارماکوگنومیک، مقاومت ضد میکروبی، تغییرات در الگوهای بیماری های عفونی در سراسر جهان، Neuromyelitis Optica، و بیشتر، ارائه آخرین دیدگاه های قطعی در مورد موضوعات مورد علاقه در آموزش و پرورش و آموزش پزشکی باید بدانید.

 

به روز رسانی دستورالعمل های بالینی، نظرات کارشناسانه و روش های درمان از سردبیران مشهور و نویسندگان کمک می کند تا به دقت و صحت مواد متن و ارائه یک طرح روشن برای بهینه سازی صبرنتایج بیمار

 

نمونه تصاویر کتاب:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فرمت فایل: PDF
تعداد صفحه: 8452

زبان: اصلی

 


مبلغ قابل پرداخت 15,523 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 6230

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • ربات معامله گر پاکت آپشن
  • جزوه آموزشی نرم افزار Clemex- مهندسی مواد
  • مبانی مردم شناسی - انسان شناسی فرهنگی - دانیل بیتس، فرد بلاگ - ترجمه ثلاثی- پیام نور - pdf
  • اصول طراحی سیستم روشنایی طبیعی
  • سمینار درس ابزار دقیق

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت